Ο Kimi Raikkonen, προς το παρόν, έχει το μυαλό του στις ειδικές διαδρομές του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. O Φινλανδός δήλωσε ότι θα πρέπει πρώτα να τελειώνει με τις υποχρεώσεις του στο WRC και μετά να κάτσει να σκεφτεί πολύ σοβαρά αν θα επιστρέψει ή όχι στην F1. Όπως μάλιστα χαρακτηριστικά είπε: «Θα δω όλες τις επιλογές, χρησιμοποιώντας πολλή καρδιά και μυαλό, πριν βιαστώ να επιστρέψω στην F1».

Ο Raikkonen έφυγε από τη Ferrari έναν χρόνο νωρίτερα, επειδή οι κόκκινοι ήθελαν τον Fernando Alonso και τα χρήματα της Santander. Η Ferrari φυσικά πλήρωσε τον Φινλανδό, που αποφάσισε να μείνει έξω από την F1 για μια χρονιά, γιατί δεν τον συνέφερε οικονομικά. Αν τότε ο Kimi πήγαινε στην McLaren, θα έπαιρνε τα μισά χρήματα -βάσει συμβολαίου- από τη Ferrari. Ενώ, μένοντας απέξω, πήρε όλο το ποσό. Τα χρήματα που του έδιναν, για να πάει στην McLaren, ήταν τόσα, όσα συνολικά θα έπαιρνε από τους κόκκινους, αν έμενε έναν χρόνο έξω από την F1- μέχρι τη λήξη δηλαδή του συμβολαίου του. Οπότε και ο Φινλανδός προτίμησε να μείνει απέξω και να ασχοληθεί με τα ράλι, που τα γουστάρει κιόλας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το μυαλό μου δεν μπορεί να στραφεί σε άλλη κατεύθυνση, εκτός από αυτή που ακολουθώ φέτος» είπε ο 30χρονος Φινλανδός «δεν θέλω να πάρω βιαστικές αποφάσεις για το αγωνιστικό μου μέλλον. Θα δω τι πιθανότητες έχω και τι με συμφέρει καλύτερα. Κυρίως όμως, πρέπει να δω, τι μου αρέσει να κάνω, που είναι το πιο σημαντικό για μένα».

Σίγουρα, ο Raikkonen νιώθει στα ράλι σαν στο σπίτι του.

«Αν ο κόσμος της F1 πήγαινε 20 χρόνια πίσω, θα ήταν όπως είναι τα ράλι τώρα» είπε ο Φινλανδός «Σίγουρα κάνουν επαγγελματική δουλειά, αλλά έχουν πιο χαλαρό στιλ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το θέμα είναι να μην κολλήσει κάποιος το μικρόβιο των βουνών, έτσι και το κόλλησε δύσκολα αναρρώνει. Από εκεί και πέρα, ο κόσμος των ράλι σίγουρα δεν είναι τόσο αποστειρωμένος- αν και έγιναν σοβαρές προσπάθειες να γίνει- όσο αυτός της F1 και ο Φινλανδός νιώθει καλά στα βουνά. Οι φήμες βέβαια τον θέλουν να έχει ήδη υπογράψει με την ομάδα της RedBull και να επιστρέφει στις πίστες το 2011.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης