Έξαλλος ο  Nelson Piquet Jr επιβεβαίωσε ότι δεν θα συνεχίσει να τρέχει με την ομάδα της Renault F1 για το υπόλοιπο της σεζόν.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O Piquet είχε ήδη τις υποψίες του από τη Βουδαπέστη όμως ένας καυγάς που είχε την περασμένη εβδομάδα, με το αφεντικό της ομάδας και προσωπικό του μάνατζερ, Flavio Briatore ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι στις σχέσεις του νεαρού με τη Renault.

 

Σήμερα ο Piquet επιβεβαίωσε την οριστική ρήξη με την ομάδα του δημοσιοποιώντας την ανακοίνωση που του έστειλε η Renault με την οποία του ανακοινώνει την …απόλυσή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

«Έλαβα  ένα μήνυμα από την  Renault F1 team και την πρόθεσή της να σταματήσω πια να οδηγώ για την ομάδα τους στο πρωτάθλημα F1. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη μικρή ομάδα που με υποστήριξε και δουλεύαμε μαζί στην Renault F1. Φυσικά απογοητεύτηκα πολύ από την απόφαση αυτή και τα άσχημα νέα».

 

«Αισθάνομαι ανακουφισμένος που η χειρότερη περίοδος στην αγωνιστική μου καριέρα τέλειωσε. Ήρθε επιτέλους ο καιρός να ξαναφτιάξω την καριέρα μου, αλλά και τη φήμη μου ως γρήγορος οδηγός που κερδίζει αγώνες» είπε ο Βραζιλιάνος.

 

«Είμαι συνεργάσιμος με την ομάδα και υπάρχουν δεκάδες άνθρωποι του χώρου που μπορούν να το επιβεβαιώσουν, όπως και τα χαρίσματα και το ταλέντο μου. Mε εξαίρεση ίσως τον άνθρωπο που είχε τη μεγαλύτερη επιρροή στην καριέρα μου στην F1».

 

«To 2009 o  Briatore μου υποσχέθηκε ότι όλα θα άλλαζαν και ότι θα είχα την προσοχή που μου έπρεπε, αλλά ποτέ δεν την είχα ή τουλάχιστον να είχα ίση μεταχείριση μέσα στην ίδια την ομάδα. Με ανάγκασε να υπογράψω συμβόλαιο βασισμένο στην επίδοση μου ζητώντας να είμαι στο 40% των βαθμών του Fernando Alonso μέχρι τα μέσα της σεζόν.  Είχα την αυτοπεποίθηση να σταθώ δίπλα του αρκεί να είχα και τις ίδιες συνθήκες. Τότε θα έπιανα άνετα το  40%  των βαθμών του που ήταν προϋπόθεση για την ισχύ του συμβολαίου μου».

 

«Δυστυχώς ο Briatore δεν τήρησε τις υποσχέσεις του. Με το νέο αυτοκίνητο έκανα 2002km δοκιμών, ενώ ο  Fernando 3839km. Μόνο τρεις μέρες από τις δοκιμές μου ήταν σε στεγνή πίστα, ενώ μόνο μια του Fernandο. Έκανα δοκιμές μόνο με βαρύ μονοθέσιο, σκληρά ελαστικά και τις περισσότερες φορές την πρώτη μέρα – εκτός τις μέρες που δοκιμάζαμε σε αργή πίστα- ή όταν ο καιρός ήταν κακός.

Ο Fernando οδηγούσε ελαφρύ αυτοκίνητο με μαλακή γόμα ελαστικών σε στεγνή πίστα και καλές συνθήκες  Ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να προετοιμαστώ για το σύστημα των κατατακτήριων που χρησιμοποιούσαμε». Στην  Formula σήμερα η διαφορά του 1ου και του 15ου είναι τις πιο πολλές φορές λιγότερη από ένα δευτερόλεπτο. Που σημαίνει  ότι τα 0.2 ή 0.3s μπορούν να σε βάλουν στην οκτάδα».

 

 «Πιστεύω ότι έχω το ταλέντο για καλές επιδόσεις. Δεν έφτασα μέχρι εδώ με κακά αποτελέσματα. Όποιος ξέρει την ιστορία μου καταλαβαίνει ότι μπορώ να σταθώ στην F1. Oι συνθήκες που είχα ήταν κακές και άλλο τόσο κακή ήταν η συμφωνία που είχα κάνει τα τελευταία δυο χρόνια. Kαι  αν αυτή τη στιγμή νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ είναι γιατί όλη αυτή η κατάσταση είναι άδικη για μένα. Πάντα πίστευα ότι είχα ένα άνθρωπο να με μανατζάρει και ότι ήμουν μέρος της ομάδας. Ο μάνατζερ υποτίθεται ότι εμψυχώνει τον οδηγό του, τον υποστηρίζει και τον προωθεί, δίνοντας του ευκαιρίες. Στην περίπτωσή μου ο Flavio Briatore  ήταν ο εκτελεστής μου».

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης