Η General Motors ανακοίνωσε παγκόσμιες πωλήσεις 8.389.769 οχημάτων για το ημερολογιακό έτος 2010, αύξηση 12,2% σε σχέση με το 2009.

Η GM πέτυχε διψήφιο ποσοστό αύξησης σε πέντε από τις 10 δημοφιλέστερες αγορές της. Ειδικότερα: σημείωσε αύξηση 28,8% στην Κίνα, όπου η GM και οι εταίροι της2 ήταν οι πρώτοι που ξεπέρασαν τα 2 εκατομμύρια μονάδες σε μία μόνο χρονιά, και 41,3% στο Ουζμπεκιστάν, το οποίο μπήκε στο top 10 των αγορών της GM.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ, τη Νο 2 αγορά της GM, αυξήθηκαν κατά 6,3% παρά την κατάργηση ή πώληση τεσσάρων μαρκών, ενώ στη Βραζιλία, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της GM, σημειώθηκε αύξηση 10,4%.Η Opel/Vauxhall παρέμεινε η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα της GM σε όλο τον κόσμο με το κλείσιμο της χρονιάς.

Το 2010, το μερίδιό της αυξήθηκε σε 18 από τις 27 Ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία και η Ισπανία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης