Ο αγώνας στην Ιορδανία ξεκινά αύριο και θεωρείται ο πιο σκληρός της φετινής σεζόν. Μετά το Μεξικό, οι ομάδες του WRC θα αγωνιστούν στο ιδιόμορφο ράλι Ιορδανίας. Για τον τρίτο γύρο της χρονιάς δεν υπάρχουν προγνωστικά ούτε φαβορί. Η φύση του αγώνα είναι τέτοια, που κανείς δεν ξέρει τι πρόκειται να αντιμετωπίσει στις ειδικές, που είναι σχεδιασμένες γύρω από τη Νεκρά Θάλασσα -σε υψόμετρο χαμηλότερο της θαλάσσης.

Ο Sordo θέλει οπωσδήποτε στην Ιορδανία να αποδείξει ότι μπορείΌλοι οι δρόμοι, από τους οποίους έχει σχεδιαστεί να περνά ο αγώνας, είναι κατασκευασμένοι γι’ αυτόν τον σκοπό. Το γεγονός ότι τα πληρώματα δεν θα αγωνιστούν σε φυσικούς δρόμους αναδεικνύει τις λεπτομερείς σημειώσεις των οδηγών και τις σωστές αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών σε σημαντικούς παράγοντες στην εξέλιξη του αγώνα. Αν προσθέσουμε και το χαρακτηριστικό οδόστρωμα, που είναι σκληρό σαν άσφαλτος, καθώς και τις υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στην περιοχή, τότε δικαίως οι οδηγοί θεωρούν τον αγώνα στην Ιορδανία ως τον πιο σκληρό. Όλοι συμφωνούν στο ότι ο οδηγός που θα καταφέρει να προστατεύσει τα ελαστικά του θα είναι μέσα στους νικητές του αγώνα. Γιατί, εκτός από τον ιδιόρρυθμο χαρακτήρα του οδοστρώματος, πριν ένα μήνα η κακοκαιρία κατάστρεψε μεγάλο μέρος των ειδικών διαδρομών του αγώνα, τα οδοστρώματα των οποίων ξαναφτιάχτηκαν από την αρχή. Οπότε η εμπειρία των οδηγών που είχαν πάρει μέρος στον πρώτο αγώνα το 2008 πάει… περίπατο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ιορδανία, πάντως, αναμένεται να «λυθούν» πολλοί «λογαριασμοί», που είχαν μείνει ανοιχτοί από το ράλι στο Μεξικό. Εκεί η Citroen έδειξε να είναι παντοδύναμη, ενώ η Ford ανίσχυρη να κερδίσει έστω και μια ειδική διαδρομή. Οι οδηγοί του Wilson επιθυμούν να επανέλθουν στις νίκες και να ανακτήσουν τη χαμένη τους τιμή. Ωστόσο, τα παιδιά της γαλλικής ομάδας δεν έχουν καμία διάθεση να αφήσουν τις δάφνες τους, και στόχος τους είναι να υπερισχύσουν των αντιπάλων τους και στην Ιορδανία. Πάντως, το 2008 είχε κερδίσει η Ford, ώστε τώρα έχει κάθε λόγο να ελπίζει. Προσθέστε και το γεγονός ότι ο Loeb δεν τα πάει καλά με τις λεπτομερείς σημειώσεις -δυο φορές βγήκε από τον δρόμο πέρυσι σε Ελλάδα και Πολωνία, κι αυτό γιατί δεν είχε γράψει καλά το δρόμο- οπότε μπορεί και να γίνει το θαύμα και να αναστηθεί η Ford.

Ο Petter θα τρέξει με νέο C4 και εξελιγμένο κινητήρα με στόχο ξανά το βάθροΜε ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται η εσωτερική κόντρα στο στρατόπεδο των Γάλλων μεταξύ του Ogier και του Sordo. Μέχρι στιγμής, πάντως, ο Ισπανός τα έχει κάνει θάλασσα, αντίθετα με τον υποψήφιο αντικαταστάτη του, που δείχνει να έχει το πάνω χέρι. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, θα έχει και η επίδοση του Raikkonen, που θέλει οπωσδήποτε να τερματίσει, αλλά και -όπως είπε- να δει σε ποιο επίπεδο βρίσκεται σε σχέση με τους χρόνους των πρώτων.

Τελευταίος, όχι όμως και αμελητέος, είναι ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός, μετά την επιτυχία του στο Μεξικό (2ος), θέλει να επαναλάβει την καλή του απόδοση και στην Ιορδανία. Γι’ αυτό τον λόγο θα τρέξει με νέο C4 και νέο εξελιγμένο κινητήρα. Να πούμε όμως και ότι θα πρέπει, τώρα που τον υπολογίζουν, να μπορέσει ο Πέτρος να κρατήσει το ηθικό του φρόνημα ψηλό και τη μύτη χαμηλά, γιατί συνήθως μετά από μια καλή επίδοση τα κάνει θάλασσα! Ωστόσο, εμείς, όπως και οι χιλιάδες Έλληνες θεατές των αγώνων, επιθυμούμε να δούμε τον Πέτρο στο πρώτο σκαλί του βάθρου και μετά… ας τα θαλασσώσει!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αγώνας στην Ιορδανία ξεκινά την Μεγάλη Πέμπτη και τερματίζει το Μεγάλο Σάββατο, ώστε να μας αφήσει και εμάς να κάνουμε… Ανάσταση!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης