Η περασμένη χρονιά ήταν η κορυφαία στην ιστορία της Suzuki, καθώς από τις γραμμές συναρμολόγησης των εργοστασίων της σε όλο τον κόσμο πέρασαν 2.892.945 κομμάτια. Τόσο στην Ιαπωνία, όπου παρήχθησαν 1.078.242 αυτοκίνητα, όσο και στα υπόλοιπα εργοστάσια ανά τον κόσμο, όπου συναρμολογήθηκαν 1.814.703, η Suzuki είδε την παραγωγή της να αυξάνεται σημαντικά, ύστερα από δύο χρόνια μικρής κάμψης, πετυχαίνοντας μάλιστα το ιστορικά υψηλότερο επίπεδο.

Η Suzuki κατέχει το 32,5% της αγοράς mini μοντέλων στην Ιαπωνία, 51% μερίδιο της συνολικής αγοράς επιβατικών στην Ινδία, ενώ έχει σημαντική παρουσία στην Κίνα, δηλαδή σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου. Το πρώτο εξάμηνο του 2010 (Απρίλιος– Σεπτέμβριος 2010), ο κύκλος εργασιών του κλάδου αυτοκινήτου έφτασε το 1.168,5 δισεκατομμύριο γιεν, αυξημένος κατά 13,7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2009. Η Suzuki προβλέπει ότι το 2010 (οικονομικό έτος από Μάρτιο 2010 έως Μάρτιο 2011) θα παρουσιάσει άνοδο των λειτουργικών κερδών της κατά 26% που θα φτάσουν στα 100 δισεκατομμύρια γιεν, ενώ το ενοποιημένο καθαρό κέρδος όλων των κλάδων αναμένεται να αυξηθεί κατά 21% και θα φτάσει στα 35 δισεκατομμύρια γιεν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ελλάδα, η Suzuki είναι μία από τις πιο δυνατές μάρκες με πωλήσεις που θα ζήλευαν πολλοί. Το 2010, η ιαπωνική μάρκα βρέθηκε στην 9η θέση της κατάταξης με 6.466 ταξινομήσεις.

Πωλήσεις Suzuki στην Ελλάδα
2010 (6.466)
2009 (12.731)
2008 (13.680)
2007 (14.797)
2006 (12.651)
2005 (11.745)
2004 (10.921)
2003 (10.775)
2002 (10.623)
2001 (10.210)
2000 (9.666)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης