Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Φίλες και φίλοι καλησπέρα. Καλή εβδομάδα να έχουμε και ευχόμαστε με καλή κατάληξη για την χώρα και για όλους εμάς. Η είδηση του δημοψηφίσματος και ταυτόχρονα το κλείσιμο προκάλεσε σεισμούς Τα… νέα της πιάτσας πίστα στο εβδομαδιαίο ραντεβού με όλες τις ειδήσεις και νέα από το αυτοκίνητο και την μοτοσικλέτα στον κλάδο του αυτοκινήτου καθώς και όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, με τέτοιες εξελίξεις, «πάγωσαν» τα πάντα.

Η μικρή αύξηση στις πωλήσεις και οι νέες επενδύσεις σε αυτοκίνητο – μοτοσικλέτα προς το παρόν πάνε στο… βρόντο, ενώ οι περισσότεροι κρατούν στάση αναμονής για να δουν τι θα γίνει – συμβεί, τις επόμενες ημέρες.

Τα νέα, οι ειδήσεις είναι πολλά και καταγράφονται από το zougla.gr για να ξέρετε τι γίνεται και τι όχι στον κλάδος, που δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αριθμεί πάνω από 55.000 εργαζομένους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μην ξεχνάτε και τον τρόπο, για όσους θέλουν να μας ενημερώσουν για τα δικά τους νέα που ίσως δεν γνωρίζουμε. Μπορούν να το κάνουν μέσω e mail με την ένδειξη «Για τα νέα της πιάτσας» στο saribal@otenet.gr ή με μήνυμα μέσω Facebook (Vasilios Saribalidis)

Καλή ανάγνωση!  

———————————————————

Αποχωρεί από την Audi ο Δημήτρης Καββούρης. Ο Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της μάρκας είναι ένα από τα πιο αξιόλογα στελέχη στον κλάδο του αυτοκινήτου και φυσικά η είδηση προκάλεσε πλήθος συζητήσεων στον κλάδο… Η Τρίτη 30 Ιουλίου είναι η τελευταία ημέρα που θα βρίσκεται στο γραφείο του. Αμέσως μετά θα μάθουμε και που θα βρίσκεται….

Ήδη γίνονται επαφές για να βρεθεί ο αντικαταστάτης του, τον οποίο θα μάθουμε πολύ σύντομα…

 
———————————————————

Σε ακύρωση της δημοσιογραφικής παρουσίασης προχώρησε η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Mitsubishi. Συγκεκριμένα και με e mail ενημέρωσε πως αναβάλλεται η παρουσίαση και δοκιμή του ανανεωμένου Mitsubishi ASX 1.6 D-iD που είχε προγραμματιστεί για την τρέχουσα εβδομάδα.

———————————————————

Προβλήματα έχουν παρουσιαστεί σε πολλές εταιρείες σχετικά με τον ανεφοδιασμό υγρών καυσίμων. Αιτία, ο τρόπος με τον οποίο γίνονται οι πληρωμές που οδήγησε και στο προσωρινό «πάγωμα» μέχρι να βρεθεί λύση.

———————————————————

Πάρτι διοργάνωσε το WEB TV του Star Channel. Παρών και ο Βαγγέλης Γκούμας που διατηρεί την εβδομαδιαία εκπομπή «Οδηγώντας ΣΩStar», η οποία κάνει αίσθηση με τα θέματα και την ενημέρωση που προσφέρει.

Από αριστερά: Βασίλης Σαρημπαλίδης, Χρύσα Αγρογιάννη, Βαγγέλης Γκούμας και Πάρις Ποντίκας

 
———————————————————

Το χρονικό διάστημα 14-21 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί η έκθεση αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση 2015». Ο χώρος που έχει επιλεγεί είναι το ολυμπιακό ακίνητο ξιφασκίας, πρώην δυτικό αεροδρόμιο.

 
———————————————————

Τον ερχόμενο Οκτώβρη ενδέχεται να δούμε και πάλι στο γυαλί, το τηλεοπτικό «Επι Τροχών» με παρουσιαστή τον Χάρη Θεοφράστου. Η θεματολογία θα έχει ως βάση το αυτοκίνητο, αλλά με πιο… ανάλαφρο περιεχόμενο.

 
———————————————————

Δημοσιογραφική αποστολή για μία πρώτη… στατική παρουσίαση πραγματοποίησε την περασμένη εβδομάδα η Audi για το Α4. Το ταξίδι ήταν στην Γερμανία με… εμπάργκο στο θέμα των φωτογραφιών.

Από αριστερά: Χατζητόλιος, Παπαδόπουλος, Μήτσου, Χαριάτης, Αγγελής, Κιούσης, Πιτσίνης και Σειτανίδης...

 
———————————————————

Ταξίδι ετοιμάζει στο τέλος της εβδομάδας η Smart για να παρουσιάσει νέες εκδόσεις αλλά και την ανοιχτή έκδοση. Αν και είναι προγραμματισμένο, υπάρχει περίπτωση ακύρωσης λόγω των πολιτικών εξελίξεων

———————————————————

Συνεχίζεται η μεγάλη κόντρα μεταξύ του περιοδικού Auto Τρίτη και της Volvo. Τα δημοσιεύματα περί κινέζικης Volvo με αυτοκίνητα που έχουν προβλήματα δε λένε να σταματήσουν.

 
———————————————————

Από… σωματείο που ανακλήθηκε από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού προέρχεται ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού (ΟΜΑΕ) Δημήτρης Μιχελακάκης. Το ίδιο ισχύει και για έναν πρώην του αυτοκινήτου, τον Νίκο Παπασταθόπουλο.

Δημήτρης Μιχελακάκης (αριστερά) και Νίκος Παπασταθόπουλος

 
———————————————————

Συνεχίζει… ακάθεκτη η εφημερίδα GO, η μόνη μηνιαία έκδοση από την Θεσσαλονίκη με πανελλήνια κυκλοφορία. Ιδρύθηκε πριν από 22 χρόνια από τον Κώστα Χριστόπουλο, ενώ τα τελευταία χρόνια την σκυτάλη πήρε ο Νίκος Χριστόπουλος. Σύντομα αναμένεται να δούμε και την ανανεωμένη ιστοσελίδα gonews.gr

———————————————————

Μπορεί να είμαστε μία μικρή αγορά αλλά η «ελληνική» Renault κατάφερε να αποσπάσει μία σημαντική διάκριση από  την «μαμά» εταιρεία και να βρεθεί στις καλύτερες εισαγωγικές εταιρείες του κόσμου!

Ο Βασίλης Θεοχαράκης παραλαμβάνει το βραβείο...

 
———————————————————

Αναμένουμε τις νέες κινήσεις από πλευράς SsangYong, τώρα που έχει αναλάβει ο νέος υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και Marketing, Χρήστος Σκιρδής.

 
———————————————————

Τον Κώστα Στέφου Junior βάφτισε ο Γιάννης Στέφου από την Θεσσαλονίκη. Ευχόμαστε να έχει υγεία και πρόοδο. Όσο για τον παππού Κώστα Στέφου, έναν από τους πιο γνωστούς δημοσιογράφους αυτοκινήτου στην Θεσσαλονίκη, ότι και να γράψουμε είναι περιττό… Χαζοπαππούς με τα όλα του!

———————————————————

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του πρακτορείου διανομής Τύπου Ευρώπη και για το χρονικό διάστημα 15-21 Ιουνίου, το Auto Bild πούλησε 6.010 τεύχη και το Auto Τρίτη 4.490.

 
———————————————————

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ alexa.com**

Σελίδες με ενότητα αυτοκινήτου (TOP 10)
1. www.zougla.gr 5
2. www.protothema.gr 9
3. www.newsit.gr 13
4. www.gazzetta.gr 14
5. www.in.gr 17
6. www.news247.gr 19
7. www.sport-fm.gr 26
8. www.newsbomb.gr 28
9. www.newsbeast.gr 30
10. www.capital.gr 34
* οι αριθμοί αφορούν τη θέση του Μέσου στην Ελλάδα (1o Google.gr, 2o Facebook.com, 3o Google.com, 4o Youtube.com)

Σελίδες αμιγώς με αυτοκινητιστικό περιεχόμενο (TOP10)
1. www.newsauto.gr 185
2. www.autotriti.gr 395
3. www.autoblog.gr 397
4. www.gocar.gr 662
5. www.caroto.gr 1.115
6. www.caranddriver.gr 1.287
7. www.motornews.gr 1.409
8. www.drive.gr 1.789
9. www.motori.gr 2.127  
10. www.4troxoi.gr 2.139
* οι αριθμοί αφορούν τη θέση του Μέσου στην Ελλάδα

** μέτρηση 29/6/2015

 

———————————————————

Τριγμούς προκάλεσε η κίνηση να μην γίνει δεκτό κανένα νέο μέλος στο ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς. Παρά το γεγονός ότι 10 δημοσιογράφοι έκαναν αίτηση, τελικά κανείς δεν θα μπει στο θεσμό, κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις από πολλές πλευρές. Ακόμα και στελέχη εταιρειών είναι προβληματισμένα με τη στάση αυτή και σκέφτονται σοβαρά να συνεχίζουν να στηρίζουν το θεσμό ή όχι… Οι δημοσιογράφοι από την πλευρά τους ετοιμάζουν τη δική τους απάντηση με πράξης.

Προς το παρόν δύο δημοσιογράφοι, οι Κώστας Στέφου και Χάρης Θεοφράστου, εξέδωσαν σκληρές επιστολές δείχνοντας με αυτό τον τρόπο την αντίθεση τους στον τρόπο αντιμετώπισης από μέλη του ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς. Η στήλη «Τα Νέα της Πιάτσας» εξασφάλισαν και τις δύο επιστολές που μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω και υπογράφουν οι δύο έμπειροι δημοσιογράφοι με αρκετές δεκαετίες εργασίας στην πλάτης τους.

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Κώστα Στέφου:

Τα «Γατάκια» της δημοσιογραφίας έβγαλαν νύχια

Το σημείωμά μου αυτό αφορά την προσωπική μου διαδρομή και την πάνω από 30 χρόνια δημοσιογραφική μου παρουσία στον χώρο της αυτοκίνησης και βεβαίως εκφράζει την λύπη μου για ορισμένους συναδέλφους που ξεπέρασαν τα εσκαμμένα και έπιασαν …το μυστρί…

Επιτέλους ας κλείσουν «κάποια στόματα» και ας σταματήσουν οι κακεντρέχειες ορισμένων συναδέλφων, οι οποίοι με «πισώπλατες μαχαιριές» και «χτυπήματα κάτω από τη ζώνη», προσπαθούν
να με αποδομήσουν με απαράδεκτες τοποθετήσεις τους για τη δημοσιογραφική μου δραστηριότητα, διαδίδοντας ότι έχω σταματήσει να δημοσιογραφώ. Ελπίζω να μην αμφισβήτησαν τις γνώσεις μου για το αντικείμενο!!!.

Ένα έχω να πω σ’ αυτά τα «γατάκια» που έβγαλαν νύχια και προσπαθούν να γίνουν …αρπακτικά. Τους πληροφορώ ότι είμαι και θα είμαι παρών στο χώρο, όσο ο Θεός θα με έχει γερό και ποτέ δεν θα κατέβω στο επίπεδό τους, όσο και αν το προσπαθήσουν.

Όσο για την δραστηριότητά μου, προτείνω σε όλους αυτούς που μάλιστα παλαιότερα τους στήριξα, να ψάξουν για να δουν τη δημοσιογραφική μου παρουσία σε διάφορά έντυπα και ηλεκτρονικές σελίδες και τους θυμίζω μια γνωστή λαϊκή ρύση: «Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρεται». Ποιο από τα δύο είναι….

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Χάρη Θεοφράστου:

Προς τα μέλη της Επιτροπής Αυτοκινήτου της Χρονιάς  (πλην Αντωνίου Κόλλια)

Αγαπητοί κύριοι

Θιγμένος από την εν γένει συμπεριφορά της επιτροπής σας και ειδικά της «τρόικας» της απέναντι μου, αισθάνομαι  (εν μέσω δημοψηφισμάτων, Grexit, ευρώ και δραχμών) τη ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας για ένα θέμα, που για μένα, είναι ηθικής τάξεως άρα δεν μπορώ να το αγνοήσω. Όπως ελπίζω και εσείς.

Ξεκινώντας οι διεργασίες για την συγκρότηση της επιτροπής σας, ήμουν μεταξύ των πρώτων που, ο αρχικός πυρήνας, κατ’ επανάληψη με προσκάλεσε να συμμετέχω. Ήμουν όμως, ως γνωστόν, ο αναποφάσιστος (εκ του αποτελέσματος, μάλλον είχα δίκιο). Αργότερα όμως (προ πενταετίας νομίζω) έπειτα από συνεχείς προτροπές αρκετών εξ υμών υπέγραψα την αίτηση που μου έφερε ο Γιάννης Παμπούκης και παραδόθηκε στον τότε «αρχηγεύοντα» Πάνο Φιλιππακόπουλο. Τηρούσα πλήρως όλες τις προϋποθέσεις και διαβεβαιώθηκα ότι σύντομα θα γινόμουν μέλος.

Τα χρόνια περνούσαν, ωριμάζοντας την αίτηση και τις όποιες διεργασίες. Ρώτησα κάποτε για την τύχη της, αλλά πήρα απαντήσεις του τύπου: σύντομα, το καταστατικό στο δικαστήριο, η γενική συνέλευση και άλλα παρόμοια θολά.

Φέτος σε ένα από τα ταξίδια μας, σε κάποιο γεύμα συζητήθηκε, το αυτοκίνητο της χρονιάς και ανέφερα την αδιαφορία (;) τους, λέγοντας ότι με προσβάλουν και θα ζητούσα την ανάκληση της αίτησης μου. Τότε πληροφορήθηκα (από τον ίδιο) ότι άλλαξε ο πρόεδρος και θα προχωρήσουν σε εγγραφές νέων μελών, και ότι υπήρξε μια υστέρηση και αδράνεια, αλλά θα ήμουν το πρώτο μέλος που θα εγγράφετο.  

Προχθές, από το διαδίκτυο (και όχι από την επιτροπή ως όφειλε) πληροφορήθηκα, πως η αίτηση μου απερρίφθη με μυστική ψηφοφορία!

Βέβαια υπήρξαν και άλλες απορρίψεις με διάφορες αιτίες, όπως τα λίγα χρόνια ενασχόλησης, εκπρόθεσμες αιτήσεις, μέλη που είχαν αποχωρήσει για άλλη επιτροπή και ήθελαν να επιστρέψουν… Για όλους υπήρξε μια αιτιολόγηση απορρίψεως, πλην της δικής μου. Εκτός και αν δεν το ξέρω, αφού καμία ενημέρωση, δεν είχα ( από την λαλίστατη κατά τα άλλα «τρόικα» σας). Την συμπεριφορά αυτή, την θεωρώ άκομψη, αντισυναδελφική, έως και προσβλητική.

Με τους περισσότερους (αν όχι με όλους) έχουμε συνταξιδέψει, συνοδηγήσει, συζητήσει, συμφάει και συνπιεί  για πολλά χρόνια και νομίζω ότι αυτή μας η σχέση, μου δίνει κάποιο δικαίωμα να ρωτήσω και να μάθω τους λόγους αυτής της στάσης.

Πιθανώς  να έχετε δίκιο, γι’ αυτή σας την απόφαση. Αλλά θα πρέπει κάπως να την αιτιολογήσετε γιατί είναι κρίμα να αφήσετε την επιτροπή σας να γίνει ένα θολό «μαγαζάκι της σκοτεινής οδού», (όπως βολεύει σε μερικούς, εντός αλλά και εκτός).

Γνωρίζοντας σας όλους, προσωπικά εκτιμώ πως οι περισσότεροι θα μου απαντήσετε ευθαρσώς (όπως θέλω να πιστεύω πως σας ταιριάζει) για το σκεπτικό σας.

Περιμένω με ενδιαφέρον την απάντηση ή την σιωπή σας. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

———————————————————

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Ο Ιάκωβος Κρομμύδας ποζάρει…. με φόντο το εντυπωσιακό λογότυπο της Renault στα κεντρικά γραφεία της εισαγωγικής εταιρείας των γαλλικών αυτοκινήτων που εδρεύει στην λεωφόρο Κηφισού. Να υπενθυμίσουμε ότι πρόσφατα ανέλαβε τη θέση του υπευθύνου δημοσίων σχέσεων.


 

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 1…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 2…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 3…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 4…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 5…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 6…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 7…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 8…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 9…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 10…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 11…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 12…

Διαβάστε επίσης: Τα νέα της πιάτσας, 13…

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης