Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η βαριά βιομηχανία είναι κάτι που λείπει από την Ελλάδα. Ξένες και ελληνικές εταιρίες δεν επενδύουν καθώς το πλαίσιο που ισχύει δεν ευνοεί τις επιχειρήσεις. Το παρελθόν έχει αποδείξει πως ότι μεγάλο και σημαντικό χτίζεται απλά… γκρεμίζεται, με το πιο τρανταχτό παράδειγμα το εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων της Nissan στο Βόλο.

Τα τελευταία δύο χρόνια ολοένα και πιο έντονα ακούμε ότι θα αρχίσει και πάλι την λειτουργία του, το εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη το οποίο πριν από δεκαετίες κατασκεύαζε το θρυλικό Pony. Εκατοντάδες άρθρα έχουν γραφτεί και η πλειοψηφία του κόσμου θα ήθελε να δει και πάλι να λειτουργεί μία ελληνική βιομηχανία που κατασκευάζει το δικό της αυτοκίνητο το οποίο θα πωλείται τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.

Εποχές κατά τις οποίες το Pony έσπαγε.. ταμεία

Περιμένοντας την έγκριση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως έχουμε γράψει σε σχετικό ρεπορτάζ ήδη έχουν φτιαχτεί τρία σύγχρονα αυτοκίνητα Pony τα οποία πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης. Παράλληλα βρίσκονται στην διαδικασία της έγκρισης τύπου που πρέπει να εκδοθεί για να μπορέσει το Pony να περάσει την γραμμή παραγωγής. Η συγκεκριμένη μάλιστα είναι έτοιμη να ξεκινήσει ακόμα και σήμερα, αρκεί να δοθεί το περιβόητο χαρτί της έγκρισης. Αν και όλα, όπως περιμέναμε, βάδιζαν ομαλά μία ανακοίνωση προ λίγων ημερών, του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μας έβαλε και πάλι σε σκέψεις για το τι πραγματικά συμβαίνει με την κατασκευή του σύγχρονου Pony.

Ακούστε τις αποκλειστικές δηλώσεις του επικεφαλής της Namco Πέτρου Κοντογούρη στο zougla.gr

To zougla.gr επικοινώνησε με τον επικεφαλής της Namco κ. Κοντογούρη, ο οποίος αναφέρθηκε στο τι O Πέτρος Κοντογούρηςσυνέβη δίνοντας και μία απάντηση στα όσα έχουν γραφτεί. Ο ίδιος δήλωσε πως έχει σημασία να υπάρχει κρατικός φορέας που να πιστοποιεί κάθε ελληνικό αυτοκίνητο και να μην γίνεται αποκλειστικά από ξένες εταιρείες με σκοπό το Κράτος να βγάζει χρήματα. Επίσης τόνισε πως η Namco είναι η μοναδική βιομηχανία αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα που έχει πουλήσει 40.000 αυτοκίνητα, ενώ δεν παρέλειψε να ρίξει ευθύνες σε συνδικαλιστικές κινήσεις που πιθανώς γίνονται προκειμένου να μην ξεκινήσει η παραγωγή.

Άμεσα 300 προσλήψεις

Ο κ. Κοντογούρης ξεκαθάρισε πως η εταιρεία του ήδη έχει τεράστιες παραγγελίες από το εξωτερικό και αυτή τη στιγμή περιμένει την έκδοση της έγκρισης τύπου για να ανάψει το πράσινο φως και να γίνουν άμεσα 300 προσλήψεις. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του σε 1-2 μήνες θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και μέχρι τέλος του έτους θα ξεκινήσει και πάλι η παραγωγή του σύγχρονου Pony.

Συνολικά 2.500 εργαζόμενοι

Αν όλα γίνουν πράξη και πιστοποιηθεί τελικά το νέο Pony είναι σίγουρο πως θα δώσει ανάσα στην περιοχή της Βορείου Ελλάδος αλλά και στη χώρα μας γενικότερα καθώς ο πρωταρχικός στόχος είναι οι εξαγωγές. Υπολογίζεται ότι θα επωφεληθούν σχεδόν 2.500 άτομα που θα εργάζονται είτε άμεσα είτε έμμεσα για την Namco. Ο χρόνος «τρέχει» και πολύ σύντομα θα δούμε αν όλα όσα γράφονται θα πάρουν σάρκα και οστά.

Διαβάστε επίσης: Δεν θα δούμε τελικά τα αυτοκίνητα Pony στους ελληνικούς δρόμους;

Διαβάστε επίσης: Δείτε πως θα κατασκευάζεται σε 6 μήνες το ελληνικό Pony

Σχέδια από τη νέα γενιά του ελληνικού Pony...

To θρυλικό Pony...

Αυτή είναι μία εκδοχή του νέου Pony...

To ελληνικό αυτοκίνητο πραγματοποιεί εδώ και μήνες δοκιμές εξέλιξης...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης