Το Volkswagen Group σε… ράλι πωλήσεων το α΄ τρίμηνο

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010, 10:11
Νίκος Κορόβηλας
Το Volkswagen Group σε… ράλι πωλήσεων το α΄ τρίμηνο
Κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου οι πωλήσεις του Volkswagen Group πήγαν πολύ καλά, καθώς πραγματοποίησε συνολικά 1,73 εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως. Το Volkswagen Group σημείωσε ξανά μία αξιοσημείωτη αύξηση στις πωλήσεις της Κίνας, πετυχαίνοντας νέο ρεκόρ για το α΄ τρίμηνο: 457.300 αυτοκίνητα (284.200, +60,9%). Οι μάρκες του Group πούλησαν 837.100 αυτοκίνητα (737.700) το α΄ τρίμηνο σε όλη την Ευρωπαϊκή αγορά με αύξηση 13,5%, ενώ στη Δυτική Ευρώπη η αύξηση έφτασε το 16,8% με πωλήσεις 753.600 μονάδων (645.300).

Στη Γερμανία οι πωλήσεις των μοντέλων του Group, κατά το ίδιο διάστημα, έφτασαν τα 254.400 αυτοκίνητα (251.500, +2,1%) σε αγορά που κινήθηκε πτωτικά. Η Volkswagen για άλλη μια φορά επιβλήθηκε στην εγχώρια αγορά πουλώντας 142.200 αυτοκίνητα (131.000, +8,5%), ενώ η Audi πέτυχε πωλήσεις 49.500 μονάδων (47.700) με αύξηση 3,8%. Στην περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2010, τα επιβατικά οχήματα της Volkswagen πούλησαν 1,11 εκατομμύριο αυτοκίνητα (874.500, +27%).

Το Golf ήταν μακράν το πιο δημοφιλές μοντέλο σε συνολικές πωλήσεις ανά τον κόσμο: 164.500 μονάδες (120.000, +37,1%), ακολουθούμενο από το Polo με 132.900 μονάδες (101.600, +30,8%).
Στην Κίνα, την μεγαλύτερη ξεχωριστή αγορά, μόνο στα τέλη Μαρτίου παραδόθηκαν σε πελάτες 362.600 αυτοκίνητα (235.700, +53,8%). Τη μεγαλύτερη απόδοση στην ιστορία της εταιρείας κατά το α΄ τρίμηνο πραγματοποίησε η Audi πουλώντας 264.100 αυτοκίνητα (209.800, +25,9%). Η μάρκα με σήμα τους τέσσερις κύκλους σημείωσε διπλή αύξηση αυτό το διάστημα στην Ευρώπη, στη Βόρεια και Νότια Αμερική, στην Ασία, Αφρική και στη Μέση Ανατολή. Στην Κίνα, την μεγαλύτερη αναπτυσσόμενη αγορά, η μάρκα από το Ingolstadt πούλησε 51.400 μονάδες (29.000, +77,3%) με πιο δημοφιλή μοντέλα τα A5 Sportback και A5 Cabriolet.

Στην Ελληνική αγορά η Volkswagen σημείωσε, το α΄ τρίμηνο, μερίδιο αγοράς 9,6% με συνολικά 5.673 ταξινομήσεις και αύξηση 9,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Η συνολική αυτή επίδοση της μάρκας οφείλεται τόσο στην επιτυχημένη πορεία του νέου Polo, όσο και στην σταθερά υψηλή προτίμηση των καταναλωτών για τα μοντέλα Golf, Tiguan, Scirocco, Passat και Eos στις επιμέρους κατηγορίες τους. Με τεχνολογίες αιχμής, που στοχεύουν στην ασφάλεια, την οδηγική απόλαυση, την οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος, η Volkswagen προσεγγίζει κάθε αγοραστικό κοινό, προσφέροντας τις πληρέστερες προτάσεις αυτοκίνησης.

Κατά το α΄ τρίμηνο του 2010, η Audi στην Ελλάδα συνέχισε την δυναμική της πορεία, ανεβάζοντας το μερίδιό της στην πολυτελή κατηγορία στο 29,8% (27,6% το 2009) και αποσπώντας έτσι την κορυφαία θέση στην κατηγορία. Η διαρκής αυτή ανοδική πορεία των τελευταίων χρόνων είναι αποτέλεσμα τόσο των νέων μοντέλων και κινητήρων, που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις της Ελληνικής πραγματικότητας, όσο και στον διαρκή προσανατολισμό προς την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών, μέσα από την παροχή των καλύτερων υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 29 Απριλίου 2010, 11:35