Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάμερα: Κωνσταντίνος Τριανταφυλλόπουλος


Στην Ελλάδα είναι γνωστό πως δεν έχουμε, ενώ είχαμε στο παρελθόν, βαριά βιομηχανία που να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα. Προσπάθειες μπορεί να γίνονται καθώς το ενδεχόμενο να φτιαχτεί το γνωστό σε όλους Pony βρίσκονται στην… τελική ευθεία, αλλά όπως και να ‘χει προς το παρόν εκεί που δίνεται έμφαση είναι στον τουρισμό.

Όπως αποδείχτηκε, τουρισμός και αυτοκίνητο μπορούν να συνδυαστούν στην… Ελλάδα Επίκεντρο η Ελλάδα
Τουρισμός και αυτοκίνητο. Τί σχέση μπορούν να έχουν αυτά τα δύο; Η συντριπτική πλειοψηφία θα απαντήσει καμία, αλλά στην πραγματικότητα άλλη είναι η απάντηση. Τρανταχτό παράδειγμα αυτό της εταιρείας – κολοσσού με την ονομασία VW, η οποία επέλεξε την Ελλάδα για να πραγματοποιήσει την μεγαλύτερη συνάντηση στελεχών – συνεργατών της που έχει γίνει ποτέ στην ιστορία, προκειμένου να παρουσιάσει τη νέα γενιά Passat.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρακολουθήστε την συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Kosmocar AE, Στήβεν Σίρτη αλλά και πλάνα από την παρουσίαση του VW Passat στην Μεσσηνία

Σχεδόν 22.000 επισκέπτες στην Μεσσηνία

Από τις αρχές Οκτωβρίου μέχρι και τις αρχές Δεκεμβρίου, η Μεσσηνία βούλιαξε από τους επισκέπτες αφού, στο σύνολο σχεδόν 22.000 άνθρωποι της VW, πάτησαν…. Ελλάδα. Με έδρα το πολυτελές ξενοδοχείο Costa Navarino έζησαν ένα εντυπωσιακό διήμερο τόσο από πλευράς παρουσίασης, όσο και από πλευράς τοποθεσίας και εξυπηρέτησης. Οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν ένα πλήρες πρόγραμμα ενημέρωσης και εκπαίδευσης που αφορά στο νέο Passat, ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, με 22 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα.

Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της εκδήλωσης αφορούσε στη δοκιμαστική οδήγηση του νέου Passat. Διακόσιες εκδόσεις Limousine και Variant της 8ης γενιάς του μοντέλου, εξοπλισμένες με τα πιο προηγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, δοκιμάζονταν καθημερινά στην περιοχή της Μεσσηνίας. Η διαδρομή των 50 χιλιομέτρων έδωσε στους επισκέπτες μια γεύση εικόνα από τις μοναδικές ομορφιές της χώρας μας, που περιλάμβανε από τους χαρακτηριστικούς ελαιώνες του Πύργου και της Χώρας, την γραφικότητα των Γαργαλιάνων, μέχρι το μοναδικό γαλάζιο του Ιονίου Πελάγους από το λιμανάκι της Μαραθόπολης.

Ένα από τα πιο ευχάριστα καθημερινά κυκλοφοριακά κομφούζια!!!

Παγκόσμιο θέμα συζήτησης στο χώρο του αυτοκινήτου
Η παγκόσμια παρουσίαση του νέου Passat αποτελεί εδώ και εβδομάδες, θέμα συζήτησης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία με ιδιαίτερα θετικές κριτικές. Αν και παλαιότερα έχουν γίνει παγκόσμιες παρουσιάσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα ποτέ δεν ήταν αυτού του βεληνεκούς. Η επιτυχία της εκδήλωσης είναι καθοριστική καθώς ανοίγει το δρόμο για αντίστοιχες στο μέλλον, κάτι που ευνοεί την τουριστική πλευρά της χώρα μας.

Ο γενικός διευθυντής της Kosmocar AE Στήβεν Σίρτης με τον Βασίλη Σαρημπαλίδη (φωτο: Κωνσταντίνος Τριανταφυλλόπουλος)

Θετικό μήνυμα από τον γενικό διευθυντή της «ελληνικής» VW
Από την άλλη πλευρά, γίνεται εμφανές ότι μία κορυφαία εταιρεία όπως είναι η VW, που επενδύει δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο, εμπιστεύεται την ελληνική αγορά αλλά και τους συνεργάτες της (στην προκείμενη περίπτωση την Kosmocar AE). Ένα θετικό μήνυμα που κάνει γνωστό μέσα από την συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στο zougla.gr ο γενικός διευθυντής της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας των αυτοκινήτων VW, Στήβεν Σίρτης.

Ο ίδιος μίλησε για το παγκόσμιο αυτό γεγονός που είχε έδρα την Ελλάδα και φυσικά δεν παρέλειψε να κάνει την πρόβλεψη για την αγορά του αυτοκινήτου και το πώς μπορεί να επηρεαστεί θετικά ή αρνητικά το 2015.

H νέα γενιά του VW Passat με φόντο το ελληνικό γαλάζιο...
Όλες οι εκδόσεις του VW Passat...

Τα παιδιά στην Μεσσηνία το έβλεπαν σαν μία καθημερινή γιορτή!!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης