Ο Νορβηγός οδηγός άφησε να εννοηθεί ότι θα εγκαταλείψει την ενεργό δράση στο τέλος της φετινής σεζόν. Ο Solberg έμεινε εκτός νυμφώνος, όταν η Subaru τράβηξε την πρίζα από το WRC. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έψαξε μάταια να βρει θέση, αλλά την εποχή που αποχώρησε η Subaru ήδη οι θέσεις στις λίγες εργοστασιακές ομάδες είχαν κλείσει. Ούτε στις δεύτερες τους ομάδες δεν τον πήραν Ford και Citroen.

O Noρβηγός έκανε την προσπάθεια πέρυσι να μείνει στο χώρο με δική του ομάδα. Βρήκε χορηγούς, μηχανικούς υποστήριξης και έστησε την ιδιωτική του ομάδα, τρέχοντας σχεδόν όλους τους αγώνες με Citroen Xsara. Πριν το ράλι Καταλονίας άρχισε τις διαπραγματεύσεις με την Ford και τη Citroen, για να βρεθεί κάποια άκρη συνεργασίας και γιατί ήθελε να αλλάξει αυτοκίνητο. Τελικά κατέληξε να κάνει δύο αγώνες με C4, τρέφοντας ελπίδες για μια θέση το 2010 στην Citroen.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φέτος, όμως, η Citroen ανακοίνωσε ως οδηγό της Jr τον Raikkonen, ενώ αμέσως μετά η Ford- με την οποία επίσης μιλούσε ο Νορβηγός- ανακοίνωσε τον Block. Ο Solberg τράβηξε και φέτος τα πάνδεινα να βρει χορηγούς και να στήσει την ομάδα του για το επερχόμενο πρωτάθλημα, οπότε στο Παρίσι πριν μερικές μέρες δήλωσε για πρώτη του φορά ότι σκέπτεται να εγκαταλείψει την ενεργό δράση.

«Πιστεύω ότι έχω την ευκαιρία φέτος να διεκδικήσω το δεύτερο τίτλο μου. Ποιος ξέρει όμως, μπορεί αυτή να είναι η τελευταία μου χρονιά»!

Πιστεύουμε ότι ένας ακόμα λόγος είναι η κατάργηση των WRC από το 2011, γεγονός που δυσκολεύει ακόμα πιο πολύ την ύπαρξη του Solberg στον χώρο, μια και είναι άπειρος από αυτού του είδους τα αυτοκίνητα. Και πάνω από όλα πιστεύουμε ότι δεν του αρέσουν κιόλας, καθώς δεν ταιριάζουν στο στιλ του… Οπότε σοφή η απόφασή του να εγκαταλείψει τον χώρο. Άλλωστε, πόρτες κλειστές βρήκε όπου και αν χτύπησε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης