«Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Ακόμα και o σίγουρος, δεν μπορεί να είναι σίγουρος» μεγάλη «σοφία» από το στόμα της Ελένης Μενεγάκης που μάλλον πρέπει να αρχίσει να παρακολουθεί ο υπεύθυνος της ομάδας της Ford Μalcolm Wilson. Ήξερε ότι ο Latvala είναι επιρρεπής στις εξόδους και τις εγκαταλείψεις όμως και να μείνει στην Υπερειδική – που ουσιαστικά είναι show και όχι αγώνας – δεν μπορούσε να το φανταστεί. Εδώ που τα λέμε κανένας δεν μπορούσε, γιατί στην τελευταία ειδική του αγώνα στην Πολωνία δεν παιζόταν καμιά απολύτως θέση. Ακόμα και η Citroen μια ειδική πριν είχε κάνει την τράμπα, κρατώντας τον  Raudenbach για να περάσει ο Loeb 8ος εξασφαλίζοντας ένα βαθμό για το πρωτάθλημα. Και όμως ο Latvala στα τελευταία αυτά ανούσια χιλιόμετρα έχασε τον έλεγχο του Focus έσπασε την ανάρτηση και …εγκατέλειψε. Πετώντας ουσιαστικά τους πολύτιμους βαθμούς της 2ης θέσης από το παράθυρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι ενώ η Ford είχε ένα άνετο 1-2 αφού οι οδηγοί της Citroen από νωρίς είχαν κρεμάσει τα γάντια την πάτησαν. Ο Loeb είχε τουμπάρει στην 4η ειδική την πρώτη μέρα και δεν διεκδικούσε παρά ένα βαθμό και μόνο  ο Sordo είχε απομείνει να πιέζει αλλά δεν κατάφερε να πλησιάσει τους πρώτους καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Απλά όλοι μα όλοι την τελευταία μέρα περίμεναν να γίνει η υπερειδική και να τερματίσει ο αγώνας.  Ο Latvala, όμως το κρατούσε για το τέλος και έδωσε άλλο ενδιαφέρον στον αγώνα. Έτσι ο Sordo βρέθηκε 2ος ενώ αυτός που ανέβηκε ανέλπιστα το πόντιουμ ήταν ο Henning Solberg.  Από εκεί και πέρα οι βαθμοί που πίστευαν ότι θα πάρουν οι Fordαίοι για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών πήγαν περίπατο. Έτσι η Citroen πήρε 12 βαθμούς ενώ η Ford από 18 – που υπολόγιζε πριν την υπερειδική ότι θα πάρει – φεύγει από την Πολωνία με μόλις 10 βαθμούς.

Έτσι όμως είναι τα ράλλυ ποτέ δεν ξέρεις μέχρι να ανέβεις στην ράμπα πολλά μπορούν να συμβούν πόσο μάλλον όταν έχεις ως αντίπαλο δέος τον πλέον τυχερό οδηγό αγώνων – έχει κερδίσει πρωτάθλημα καθισμένος 3 αγώνες στον καναπέ του σπιτιού του- τον Sebastian Loeb! Eπόμενος αγώνας το ράλλυ Φινλανδίας. Φυσικά άμεσα περιμένουμε εξελίξεις στην ομάδα της Ford όσον αφορά το θέμα του Latvala. Φήμες λένε ότι θα αντικατασταθεί. Το θέμα όμως είναι από ποιόν θα αντικατασταθεί ο Latvala ? Δεν υπάρχουν οδηγοί …..Ας πρόσεχαν!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΡΑΛΛΥ ΠΟΛΩΝΙΑΣ

1.    Mikko HIRVONEN Ford Focus WRC 3 ώρες 7:27.5

2.   Dani SORDO Citroen C4 WRC +1:10.3

3.   Henning SOLBERG Ford Focus WRC  +2:05.7

4.   Petter SOLBERG Citroen Xsara WRC   +2:24.3

5.   Matthew WILSON Ford Focus WRC +4:17.5

6.   Krzysztof HOLOWCZYC Ford Focus WRC  +4:33.9

7.   Sebastien LOEB  Citroen C4 WRC +19:15.1

8.   Conrad RAUΤENBACH Citroen C4 WRC +19:20.6

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ WRC

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ (μετά από 8 αγώνες)

Hirvonen  58

Loeb 57

Sordo  39

H. Solberg 27

Latvala 25

P.Solberg 25

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (μετά από 8 αγώνες)

Citroen     106

Ford      89

Stobart     60 

Citroen Junior    29   

Munchi’s 18

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης