Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Cadillac είναι ένας νέος παίχτης στην αγορά των ηλεκτρικών με το Lyriq να αποτελεί το πρώτο mainstream μοντέλο της εταιρίας με αμιγώς EV κίνηση. Θέλοντας να συλλέξει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες από τους ιδιοκτήτες, με στόχο να βελτιωθεί στο μέλλον και να προσφέρει ακόμα καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η εταιρία προχωρά σε μία πρωτοποριακή κίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προσφέρει 5.500 δολάρια έκπτωση στην αγορά κάθε νέου Lyriq με αντάλλαγμα οι ιδιοκτήτες να υπογράψουν ένα συμβόλαιο το οποίο θα επιτρέπει στην εταιρία να έχει πρόσβαση σε δεδομένα γύρω από το αυτοκίνητο, την οδήγηση, την φόρτιση κ.α.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Cadillac, Michael Albano, το πρόγραμμα «Cadillac Lyriq Targeted Private Offer» δημιουργήθηκε από την επιθυμία της Cadillac να μάθει από τους πελάτες της. «Καθώς μεταμορφώνουμε την επιχείρησή μας, η κυκλοφορία του πρώτου μας ηλεκτρικού οχήματος, παρέχει στην Cadillac μερικές μοναδικές ευκαιρίες μάθησης τις οποίες πρέπει να εκμεταλλευτούμε», είπε ο Albano. “Θα χρησιμοποιήσουμε το πρόγραμμα για να μάθουμε περισσότερα για τις συμπεριφορές των πελατών και τα οχήματά τους. Από εκεί και πέρα, οι λεπτομέρειες του προγράμματος είναι μια ιδιωτική συμφωνία μεταξύ του πελάτη και της Cadillac.”

Μέχρι τώρα 20 άτομα έχουν δεχθεί την έκπτωση, οι οποίοι ζουν κυρίως σε μεγάλες πόλεις και παρέχουν κρίσιμα δεδομένα για την καθημερινή χρήση ενός EV μοντέλου. Η επικοινωνία μεταξύ των πελατών και της Cadillac θα είναι ως επί το πλείστον προφορική, μέσω τηλεφώνου και αυτοπροσώπως, και η Cadillac θα ελέγχει τα ορόσημα, τους χρόνους φόρτισης, τις εμπειρίες φόρτισης και το εύρος. Εάν το αυτοκίνητο απαιτεί οποιαδήποτε υπηρεσία, η Cadillac θα έχει πρόσβαση στις πληροφορίες του αυτοκινήτου και τυχόν δεδομένα θα καταγράφονται, όπως ισχύει για όλα τα οχήματα Cadillac, όχι μόνο για το Lyriq.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Cadillac αποκτά πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες από νωρίς, οι ίδιοι πελάτες λαμβάνουν μια μεγάλη έκπτωση, οι έμποροι έχουν περισσότερη αλληλεπίδραση με αυτούς τους πελάτες και οι μελλοντικοί πελάτες αποκομίζουν τα οφέλη της προληπτικής επίλυσης προβλημάτων. Έτσι, ενώ μπορεί να ακούγεται λίγο μυστηριώδες στην αρχή, είναι στην πραγματικότητα ένα πρόγραμμα που βοηθάει όλους. Όσο οι άνθρωποι είναι ειλικρινείς…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης