Σε μια δύσκολη αγορά και με πολλά σκαμπανεβάσματα λόγω της οικονομικής κρίσης  η Dacia κατέγραψε αύξηση της τάξης του 5,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και αύξησε το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες. Η γενικότερη πτώση της αγοράς έφθασε το  14,6% ωστόσο η Dacia ανακοίνωσε 277.885 ταξινομήσεις.
Η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας γκάμας των μοντέλων της. Το 1ο εξάμηνο του έτους, η Dacia σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής. 

Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.  Το γεγονός ότι η Dacia κατασκευάζει αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης αλλά και με εργοστασιακά LPG που κάνουν τις μετακινήσεις ακόμη φθηνότερες εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από τους ευρωπαίους αγοραστές. Η Dacia αισιοδοξεί ότι τα ποσοστά της θα αυξηθούν ακόμη περισσότερο με την παρουσία του οικογενειακού 7θέσιου Jogger.

Ο Xavier Martinet, SVP, Dacia, Marketing, Sales & Operations είπε σχετικά: 
« Η άνοδος των πωλήσεων της Dacia, παρά τη σοβαρή και γενικευμένη πτώση της αγοράς, επιβεβαιώνει το πόσο επιτυχημένα έχουν τοποθετηθεί τα μοντέλα της στην καρδιά των καταναλωτικών αναγκών, βασιζόμενα στην κορυφαία σχέση τιμής / αξίας που προσφέρουν. Το γεγονός ότι περίπου μισές από τις πωλήσεις μας αφορούν στο ηλεκτρικό μας μοντέλο, αλλά και στα μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, αντικατοπτρίζει ακριβώς την επιμονή της Dacia να πρεσβεύει έναν πιο έξυπνο τρόπο όσο αφορά στη επιλογή ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου». 

Ποια είναι τα μοντέλα της Dacia που άλλαξαν την εικόνα της εταιρίας η οποία φυσικά ελέγχεται από τη γαλλική Renault.
Sping: Στο βάθρο των πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη
Sandero: Το ευρωπαϊκό best seller λιανικής από το 2017
Duster: Το best seller SUV στην Ευρώπη από το 2018
Jogger: Το πιο προσιτό 7θέσιο οικογενειακό στην αγορά. Η κορυφαία σχέση τιμής / αξίας του Jogger αναδεικνύεται και από το γεγονός ότι οι πελάτες το επιλέγουν κατά πλειοψηφία (64% των συνολικών του πωλήσεων) στην πιο ακριβή έκδοση εξοπλισμού.