Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     


Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε πριν από λίγο η εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Nissan και αφορά στην Ο COVID-19 επηρεάζει τη λειτουργία των κάθετων μονάδων…υπεύθυνη στάση που τηρεί στην μάχη για την πανδημία του COVID-19.

Συγκεκριμένα ενημερώνει πως θα παραμείνουν σε λειτουργία εκθέσεις και service με σκοπό όμως να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες ενώ προέτρεψε τους πελάτες πριν επισκεφτούν μία κάθετη μονάδα να επικοινωνούν πρώτα στο τηλέφωνο.

Ξεκαθάρισε επίσης πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα με τα ανταλλακτικά καθώς η ίδια διαθέτει δικές της αποθήκες με μεγάλο στοκ.

Η ανακοίνωση

«Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, καθώς και το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών της Nissan αντιμετωπίζουμε την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορωνοϊό πολύ σοβαρά και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης. Πρωταρχική προτεραιότητα για εμάς σε αυτές τις δύσκολες στιγμές παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων μας, των πελατών μας και του κοινωνικού συνόλου.

Πριν πάτε για service το αυτοκίνητό σας επικοινωντε πρώτα τηλεφωνικά με το συνεργείο…Επιδίωξή μας είναι να διατηρήσουμε τα επίπεδα εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο. Τηρούμε πιστά τις οδηγίες των κρατικών φορέων και την νομοθεσία και παραμένουμε ψύχραιμοι μπροστά στις εξελίξεις.

Σήμερα, αρκετές Εκθέσεις και Συνεργεία μας παραμένουν ανοιχτά. Συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες πωλήσεων, όπως και after sales service. Όπως είναι φυσικό, τα συνεργεία θα εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα εργαζομένους στο σύστημα υγείας, οχήματα ειδικού σκοπού (ασθενοφόρα, Σώματα Ασφαλείας κ.α.), καθώς και έκτακτες περιπτώσεις πελατών. Εντούτοις, προτρέπουμε το καταναλωτικό κοινό να επικοινωνεί με τους κατά τόπους Εμπόρους μας για επακριβείς πληροφορίες.

Τα στοιχεία επικοινωνίας  του Δικτύου Εμπόρων και Επισκευαστών της Nissan ανά την Ελλάδα,  είναι διαθέσιμα στο https://www.nissan.gr/dealer-locator.html

Σε ότι αφορά τα ανταλλακτικά, θα υπάρχει εφοδιασμός της αγοράς και του δικτύου επίσημων επισκευαστών Nissan, μέσω του Κέντρου Διανομής Ανταλλακτικών στον Ασπρόπυργο.

Για κάθε πληροφορία, ερώτηση ή ενημέρωση,  τo καταναλωτικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί στο customercare@nissan.gr, ή να επισκεφθεί το www.nissan.gr