Η νέα γενιά του Peugeot 208 αναμένεται στη χώρα μας τις επόμενες εβδομάδες, αφού πρώτα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους στην έκθεση αυτοκινήτου.

Η πλατφόρμα CMP

Το γαλλικό μοντέλο βασίζεται πάνω στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform).

Η συγκεκριμένη είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C και προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων.

Η νέα πλατφόρμα αλλάζει πολλά

Ένα ωστόσο πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό της είναι το γεγονός ότι συμβάλλει στον περιορισμό των εκπομπών του CO2 αλλά και στην άνεση, χάρη στα παρακάτω:

• μείωση του βάρους (30 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την πλατφόρμα F1)
• βελτιωμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά (επίπεδο πάτωμα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες εισαγωγές αέρα)
• μειωμένη αντίσταση κύλισης (ελαστικά κλάσης A, μειωμένες τριβές ανάρτησης)
• βελτιστοποίηση λειτουργίας κινητήρα (βελτιωμένη απόδοση καύσης, «downsizing», μειωμένες μηχανικές απώλειες και γενίκευση της χρήσης του συστήματος Stop & Start)
• βελτιωμένη ηχομόνωση και θερμομόνωση στο εσωτερικό με χαμηλότερο επίπεδο κραδασμών
• συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που συναντά κάποιος συνήθως σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.