Η ερώτηση είναι πως μια ιστορία 60 ετών μπορεί να «στριμωχτεί» μέσα σε ένα σποτ 30 δευτερολέπτων.
Η λογική λέει ότι δεν είναι δυνατόν. Ωστόσο η Nissan κατάφερε με τον τρόπο της να «ζωντανεύσει» την ιστορία της που είναι μεγαλύτερη από μισό αιώνα.

Σηματοδοτώντας μια νέα πορεία από τον Απρίλιο του 2021, η Nissan λάνσαρε στις ΗΠΑ το διαφημιστικό σποτ “The New Nissan” 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Αυτό το σποτ με την ηθοποιό Brie Larson να οδηγεί κάποια από τα εμβληματικά οχήματα της  Nissan,  με έναν “υπαινιγμό” για περισσότερα …σύντομα, ξεπέρασε τις 6 εκατομμύρια προβολές

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τώρα, η Larson επανέρχεται στις οθόνες μας, με ένα συναρπαστικό σποτ  με τίτλο “60 χρόνια Nissan σε 30 δευτερόλεπτα” με το Pathfinder 2022, πλαισιωμένο από μερικά κλασικά νοσταλγικά μοντέλα . 

Σε αυτή την συνέχεια του “The New Nissan”, η Larson οδηγεί, σε διάφορα εδάφη σε όλο τον κόσμο,  κλασικά οχήματα της Nissan που έγραψαν ιστορία  και εξηγεί πώς “χρειάστηκε λίγος χρόνος για να φτάσουμε έως εδώ”.

Παρακολουθήστε το σποτ με τα κλασσικά αλλά και τα μοντέλα εποχής της Nissan

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης