Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti, Mate Rimac, πρόσφατα συμμετείχε στο FT Future of the Car Summit στο Λονδίνο και έδωσε μερικές ακόμα λεπτομέρειες για το επερχόμενο hypercar και το μέλλον της Bugatti. Το αφεντικό της εταιρείας δήλωσε ότι δεν υπάρχει κανένα πλάνο να σταματήσουν τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσουν πρόστιμα, ενώ θα μπορούσαν να φτάσουν μέχρι και να κατασκευάσουν πρατήρια βενζίνης στα σπίτια των πελατών, αν χρειαστεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα σχόλια ήρθαν ως απάντηση σε ερωτήσεις σχετικά με τις προτεινόμενες απαγορεύσεις στην παραγωγή αυτοκινήτων ICE μετά το 2035. Για τον Rimac, ο οποίος παρουσίασε πρόσφατα τον νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα V16 Bugatti, αυτή η «απαγόρευση» δεν είναι κάτι σπουδαίο.

«Δεν βλέπω κανέναν λόγο να μην τα κατασκευάσουμε μετά το 2035, έχουμε αναπτύξει έναν εντελώς νέο κινητήρα και θέλουμε να τον χρησιμοποιήσουμε για αρκετό καιρό. Διάβασα τους κανονισμούς και δεν βλέπω λόγο για τον οποίο θα ήταν αδύνατο – οι ειδήσεις λένε ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα απαγορευτούν από το 2035, αλλά αν διαβάσετε τα ψιλά γράμματα, κανένας νόμος δεν το καθιστά αδύνατο. Μπορείτε ακόμα να τα κατασκευάσετε θερμικούς κινητήρες και μετά το 2035, αλλά μπορεί να υπάρξουν κάποιες κυρώσεις».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχει μάλιστα μια λύση για μια εποχή που τα πρατήρια βενζίνης μπορεί να αρχίσουν να λιγοστεύουν. «Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε ακόμη και μερικά όμορφα πρατήρια καυσίμων Bugatti για τα σπίτια των ιδιοκτητών, χρησιμοποιώντας συνθετικά καύσιμα», τονίζει ο Rimac. Αυτό είναι πολύ πιο λογικό από ό,τι αρχικά ακούγεται.

Οι ιδιοκτήτες EV μπορούν ήδη να φορτίζουν στο σπίτι τους. Γιατί να μην κάνουν το ίδιο και στο μέλλον οι ιδιοκτήτες οχημάτων με θερμικούς κινητήρες;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης