Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Peugeot 208 ήταν το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη για το 2022. Αποτελεί ένα αγαπημένο μικρό μοντέλο που συνδυάζει ευελιξία, οικονομία και φυσικά μία όμορφη εμφάνιση που δέχεται μόνο θετικά σχόλια. Για να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, ο όμιλος Stellantis έδωσε αέρα φρεσκαρίσματος στο 208 αλλά και νέους κινητήρες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αντικατοπτρίζοντας τις μικροαλλαγές που είδαμε πριν από μερικούς μήνες στο facelift του 2008, το 208 αποκτά το ανανεωμένο σήμα με το λιοντάρι της Peugeot ενώ η μάσκα έχει πλέον διαφορετικό μοτίβο και διαθέτει πινελιές στο χρώμα του αμαξώματος. Παράλληλα το μοτίβο των τριών νυχιών τονίζεται στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού GT, όπου η γνωστή φωτεινή υπογραφή επεκτείνεται στους προβολείς full LED για να δημιουργήσει οπτική σύνδεση με τις κάθετες μπάρες που είναι τοποθετημένες στον προφυλακτήρα.

Η Peugeot διαθέτει επίσης νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16 και 17 ιντσών με διχρωμία, ενώ κρύβει τα τέσσερα μπουλόνια πίσω από ένα κεντρικό καπάκι σε σχήμα Χ με το νέο εταιρικό λογότυπο.

Στο εσωτερικό, πλέον όλα τα επίπεδα εξοπλισμού αποκτούν μια οθόνη αφής 10 ιντσών ως στάνταρ, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ίδιου μεγέθους έχει νέα σχεδίαση, καθώς και τρισδιάστατο εφέ στην έκδοση GT. Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν νέο ambient φωτισμό για το 208 GT, ενώ οι εκδόσεις που εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αποκτούν νέο κουμπί αλλαγής ταχυτήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην έκδοση GT μαύρη ταπετσαρία Alcantara με ραφές Adamite Green διατίθεται πλέον προαιρετικά, ενώ σε όλες τις εκδόσεις, ο χώρος ασύρματης φόρτισης του κινητού πλέον είναι ισχυρότερος (από 5W σε 15W), ενώ και η κάμερα οπισθοπορείας έχει βελτιωμένη εικόνα.

Όσον αφορά τους κινητήρες, η βασική έκδοση διαθέτει τρικύλινδρο σύνολο 1,2 λίτρων που στέλνει 75 ίππους στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων. Η πιο ισχυρή παραλλαγή, αυτή των 100 ίππων από τον ίδιο κινητήρα, συνδέεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων..

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων συνοδεύει τις ήπιες υβριδικές εκδόσεις με σύστημα 48 volt σε συνδυασμό με τους βενζινοκινητήρες PureTech 100 και 136 ίππων.

Το αμιγώς ηλεκτρικό E-208 κινείται από έναν αναβαθμισμένο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων που παίρνει την ενέργειά του από μπαταρία 51 kWh προσφέροντας αυτονομία 400 χιλιόμετρα. Υποστηρίζεται φόρτιση στα 100 kW, οπότε θα χρειαστούν λιγότερα από 25 λεπτά για να φορτίσετε από το 20% στο 80%. Στα 7,4 kW, θα πρέπει να περιμένετε 4 ώρες και 40 λεπτά.

Η Peugeot θα διαθέτει το ανανεωμένο 208 στην αγορά τον Νοέμβριο.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης