Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το απόλυτο best seller της Peugeot και ένα από τα καλύτερα B-SUV της αγοράς, μόλις αποκάλυψε το νέο του εαυτό. Ο λόγος φυσικά για το 2008, το οποίο ανανεώθηκε και έρχεται με φρέσκια σχεδίαση, ακόμα πιο ισχυρή ηλεκτρική έκδοση αλλά και για πρώτη φορά ως hybrid.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί οι αλλαγές στην σχεδίαση του νέου Peugeot 2008 να είναι ήπιες, όμως μεταμορφώνουν αρκετά την όψη του οχήματος. Το νέο λογότυπο της εταιρίας, δεσπόζει πλέον στην μεγαλύτερη μάσκα, ενώ και οι χαρακτηριστικές νυχιές είναι ανασχεδιασμένες, παραμένουν όμως το οπτικό highlight του μοντέλου. Παράλληλα, και ενώ όλες οι εκδόσεις πλέον αποκτούν νέα πίσω φώτα με οριζόντια LED φωτιστικά σώματα, στην GT επιλογή, οι προβολείς έχουν 3 ξεχωριστές μονάδες LED.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό, όλες οι εκδόσεις του νέου Peugeot 2008  διαθέτουν οθόνη αφής 10 ιντσών, σε αντίθεση με το μοντέλο πριν από το λίφτινγκ, όπου οι δύο πρώτες εκδόσεις διέθεταν μικρότερη οθόνη επτά ιντσών. Μάλιστα στις εκδόσεις Allure και την GT υπάρχει νεοσχεδιασμένος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, ο οποίος στην GT διαθέτει και τρισδιάστατο εφέ. 

Οι μεγαλύτερες αλλαγές έχουν γίνει κάτω από το καπό, καθώς η Peugeot δίνει στο E-2008 επιπλέον ισχύ και αυτονομία. Κληρονόμησε το λογισμικό από τα E-208 και E-308, οπότε πλέον ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 156 ίππους (115 kW), που αντιπροσωπεύει αύξηση 15%. Η μπαταρία έχει αυξηθεί από 50 σε 54 kWh, γεγονός που έχει αυξήσει την αυτονομία WLTP στο συνδυασμένο κύκλο από 345 σε 406 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις αρχές του 2024, η γκάμα των κινητήριων συνόλων θα επεκταθεί και θα περιλαμβάνει ένα νέο υβριδικό σύστημα με βενζινοκινητήρα 136 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων που ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα. Υποστηρίζεται ότι μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 15% σε σύγκριση με έναν μη υβριδικό κινητήρα βενζίνης. Η Peugeot φτάνει στο σημείο να λέει ότι αναμένει από τους ιδιοκτήτες να οδηγούν το αυτοκίνητο σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για περισσότερο από το 50 τοις εκατό του χρόνου στην πόλη.

Για όσους προτιμούν ένα απλούστερο σύστημα κίνησης, η εταιρεία εξακολουθεί να πουλάει το 2008 με έναν τρικύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων. Αποδίδει 100 ίππους μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ή 130 ίππους μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Εναλλακτικά, όσοι κάνετε πολλά χιλιόμετρα, μπορείτε να βασιστείτε στον τετρακύλινδρο ντίζελ 1,5 λίτρων απόδοσης 130 ίππων που προσφέρεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο.

Το ανανεωμένο Peugeot 2008 θα ξεκινήσει να πωλείται το τελευταίο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης