Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

H ώρα της ανανέωσης -όπως συνηθίζεται να γίνεται στα τρία συνήθως χρόνια σε κάθε γενιά μοντέλου- έφτασε και για ένα από τα καλύτερα μίνι μοντέλα της πόλης. Ένα από τα λίγα που έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν μέχρι και 5 ενήλικες, με τόσο οικονομικό τρόπο και με μεγάλη σουίτα συστημάτων ασφαλείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για το Hyundai i10 το οποίο φέρνει αλλαγές στο στυλ και τον εξοπλισμό αλλά και στην τεχνολογία που το συνοδεύει, κρατώντας όμως τον χαρακτήρα του.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Hyundai i10  δεν φαίνεται και τόσο διαφορετικό από τον προκάτοχό του που παρουσιάστηκε το 2019. Στην πραγματικότητα, το κυριότερο πράγμα που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι τα φώτα σε σχήμα κηρήθρας στη μάσκα, που αντικαθιστούν τα προηγούμενα στρογγυλά. Με μια πιο προσεκτική όμως ματιά, αποκαλύπτεται και το νέο σχέδιο στη γρίλια, όπως και στην κάτω εισαγωγή του αέρα αλλά και στα γραφικά των πίσω LED φωτιστικών σωμάτων. Παράλληλα, η Hyundai ενημέρωσε τη χρωματική παλέτα με δύο νέες αποχρώσεις – Lumen Grey και Meta Blue – μαζί με ένα νέο σετ ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Όσον αφορά τις αλλαγές για την έκδοση N Line, σε αυτή τη περίπτωση περιορίζονται μόνο στα νέα φώτα και στην παρουσία 16άρηδων τροχών.
Μπείτε μέσα στην καμπίνα και θα βρείτε μικρές αλλά ωραίες βελτιώσεις, όπως νέο μπλε ατμοσφαιρικό φωτισμό για τα μπροστινά καθίσματα και ένα νέο μωβ διακοσμητικό πακέτο, το οποίο συνοδεύεται από υφασμάτινα καθίσματα ταρτάν με κάθετες μωβ γραμμές. Όσον αφορά την τεχνολογία, υπάρχει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 4,2 ιντσών που τοποθετείται στάνταρ, μια οθόνη αφής infotainment 8 ιντσών που είναι πλέον συμβατή με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας, ενημερώσεις OTA για τους χάρτες, ασύρματη βάση φόρτισης, μπροστινές και πίσω θύρες USB-C, καθώς και ένα πιο γενναιόδωρο πακέτο ADAS (Hyundai Smart Sense).
Ενώ η Hyundai παρουσίασε λεπτομερώς την εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του i10, δεν μας έδωσε καμία πληροφορία για τα κινητήρια σύνολα. Σημειώστε ότι το τρέχον μοντέλο διατίθεται με τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.0 MPi απόδοσης 67 PS, τον τετρακύλινδρο 1.2 MPi απόδοσης 84 PS και τον υπερτροφοδοτούμενο 1.0 TGD απόδοσης 100 PS. Το τελευταίο εξοπλίζει το κορυφαίο Hyundai i10 N Line το οποίο επωφελείται επίσης από μια πιο σπορ ρύθμιση ανάρτησης για να ταιριάζει με το επιθετικό bodykit.

Η παραγωγή του ανανεωμένου Hyundai i10 θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2023 στο Izmit της Τουρκίας. Οι πρώτες παραδόσεις στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένονται το δεύτερο εξάμηνο του έτους. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης