Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όταν η Ford διάβασε την αγορά και είδε πως τα SUV είναι το μέλλον, μετέτρεψε το άκρως οδηγοκεντρικό Fiesta σε Puma. Ο κόσμος το λάτρεψε και το B-SUV της εταιρίας φιγουράρει μόνιμα στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, έχοντας ένα πακέτο που δύσκολα συναγωνίζεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Puma αποτελεί το επιβατικό μοντέλο της γκάμας Ford με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και όπως ορίζει ο χρόνος, ήρθε η ώρα για μία ανανέωση. Ανανέωση η οποία έχει περισσότερο να κάνει με τα κινητήρια σύνολα και την καμπίνα και λιγότερο με την εμφάνιση.

Παρατηρώντας το νέο Puma εξωτερικά, βλέπουμε νέους προβολείς (τεχνολογίας Matrix LED) με την έκδοση ST-Line να αποκτά πιο σπορ σχεδίαση στο εμπρός τμήμα και την ST-Line X μία αποκλειστική πίσω αεροτομή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η χρωματική παλέτα διαθέτει 6 συνολικά χρώματα (νέα προσθήκη το Cactus Grey) και ανάλογα με την έκδοση, οι ζάντες είναι από 17 έως 19 ίντσες. Όμορφη προσθήκη, είναι και ο φωτισμός που φέγγει στο οδόστρωμα όταν ανοίγει τη πόρτα ο οδηγός.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περισσότερες και πιο έντονες. Πλέον ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12.9 ιντσών και η κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών με έντονη κλίση προς τον οδηγό και έχοντας εφοδιαστεί με το infotainment τελευταίας τεχνολογίας SUNC4. Υπάρχει η δυνατότητα για ηχοσύστημα Bose με 10 ηχεία, ενώ υπάρχει και μόντεμ 5G.

Όσον αφορά τους χώρους, φυσικά παραμένει το highlight Megabox των 80λτ. που μπορεί να πλυθεί άνετα με τρεχούμενο νερό καθώς έχει τάπα διαφυγής – αποστράγγισης. Μάλιστα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ψυγείο με παγάκια.

Γκάμα κινητήρων – Ζήτω ο 1.000άρης

Το νέο Puma στην βασική έκδοση διαθέτει τον 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 125 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο.

Ακολουθεί η δεύτερη έκδοση η οποία χρησιμοποιεί τον ίδιο 1.000άρη EcoBoost μαζί με ήπιο υβριδικό σύστημα 48Volt, αποδίδοντας 155 ίππους και στέλνοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου.

Η κορυφαία έκδοση ST Powerswift, πλέον λέει αντίο στον 1.500άρη και αποκτά τον ίδιο 1.000άρη με απόδοση 170 ίππους και 248 Nm ροπής σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το 0-100 έρχεται σε 7.4 δευτ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210χλμ./ώρα.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 26.655€.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης