Η διαδικτυακή επικοινωνία “Mazda CX-30, Made to inspire” απέσπασε το 1ο βραβείο στο Cannes World Film Festival, ως «Η Καλύτερη Διαφήμιση για τον Απρίλιο 2023». Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, αυτή τη φορά απέσπασε ένα βραβείο εκτός συνόρων μέσα από τη συνεργασία της με τον καταξιωμένο σεφ Σωτήρη Κοντιζά.
H διαδικτυακή καμπάνια “Made to Inspire”, με πρωταγωνιστές το πολυβραβευμένο SUV, Μazda CX-30, καθώς και τον Ελληνο-ιάπωνα σεφ, είχε κερδίσει τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή και εκτός από την πρόσφατη βράβευσή του στις Κάννες, έχει αποσπάσει ακόμη 5 διακρίσεις σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου:
• Best Commercial/promotional video – Top Shorts Film Festival
• Best Commercial – Oniros – New York Film Awards
• Best Advertising – Phoenix International Short Film Festival
• Best Commercial – Los Angeles Film Awards
• Best Commercial – New York Ιnternational Film Festival
Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα υπεύθυνη είναι η εταιρία 365film / Θοδωρής Τζάρτος που ανέλαβε τη σκηνοθεσία, παραγωγή, μοντάζ και μουσική επιμέλεια. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κος Σταύρος