Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Οι δοκιμές για την Alfa Romeo 33 Stradale συνεχίζονται και η εταιρεία μόλις έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο που δείχνει το μοντέλο στην πίστα Nardo. Σε αυτή (τη ταχύτερη) πίστα του κόσμου, μπαίνει το κερασάκι στην τούρτα για το εντυπωσιακό νέο supercar της ιταλικής φίρμας, το οποίο θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 33 φορές. Και ναι, και οι 33 είναι sold out.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλαίσιο του τελευταίου γύρου δοκιμών, η ομάδα παρακολούθησε και επικύρωσε δυναμικές παραμέτρους όπως η αεροδυναμική, η τελική ταχύτητα, οι μέγιστες θερμοκρασίες, τα συστήματα ψύξης και η ηχομόνωση της καμπίνας. Το πραγματικό αποκορύφωμα όμως ήταν μια διαδρομή υψηλής ταχύτητας στο διάσημο Nardò Ring όπου το μοντέλο, έδειξε τι μπορεί να κάνει.

Η εταιρεία χρησιμοποίησε την πίστα μήκους 12,6 χιλιομέτρων για να επικυρώσει την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου στα 333 χλμ./ώρα και το χρόνο 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα. Αυτά είναι εντυπωσιακά νούμερα και η Alfa Romeo σημείωσε ότι έγιναν δυνατά χάρη σε έναν twin-turbo V6 3,0 λίτρων που αποδίδει περισσότερους από 629 ίππους. Συνδέεται με ένα οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δοκιμές στο Nardò ακολουθούν τις δοκιμές στο Balocco Proving Ground, όπου το πρωτότυπο υποβλήθηκε σε «δοκιμές μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων, με έμφαση στην ισορροπία, το σύστημα πέδησης και την οδική συμπεριφορά». Η Alfa δήλωσε ότι ορισμένες από αυτές τις δοκιμές περιλάμβαναν την απενεργοποίηση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης και την οδήγηση του αυτοκινήτου κοντά στην τελική του ταχύτητα, ώστε να επιβεβαιωθεί η «εκπληκτική ευκολία οδήγησης, ακόμη και για μη επαγγελματίες οδηγούς».

Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα και η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι οι δοκιμές «επιβεβαιώνουν την ευκολία με την οποία ο οδηγός μπαίνει σε συμβίωση με το αυτοκίνητο, απολαμβάνοντας τη δύναμη, την ευελιξία και τον αδιαμφισβήτητο ήχο της Alfa Romeo».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης