Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Tesla είναι η εταιρία που καλώς ή κακώς, έφερε τεράστια επανάσταση στον κόσμο του αυτοκινήτου. Έκανε mainstream την ηλεκτροκίνηση, έδειξε πως το λίγο είναι πολύ (μινιμαλισμός σε κάθε επίπεδο) και μύησε τους πάντες στην αυτόνομη οδήγηση. Σίγουρα έχουμε ακούσει να γίνονται πολλά με αυτοκίνητα Tesla, όμως οφείλουμε να παραδεχτούμε τον ρηξικέλευθο χαρακτήρα της εταιρίας και των προϊόντων της. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά όμως όλα τα νομίσματα έχουν δύο όψεις, έτσι και η αυτόνομη οδήγηση μάλλον δεν είναι τέλεια ακόμα

Ο John Bernal εργαζόταν κάποτε ως χειριστής προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού για την Tesla, αλλά απολύθηκε πέρυσι, αφού μοιράστηκε βίντεο στο YouTube αποκαλύπτοντας τα σφάλματα της αυτόνομης οδήγησης. Ενώ δεν εργάζεται πλέον για την Tesla, ο Bernal συνεχίζει να οδηγεί το Model 3 του και ενώ οδηγούσε, αποκάλυψε ένα τρομακτικό σφάλμα που, όπως λέει, έχει επαναληφθεί πολλές φορές. 

Στο βίντεο που μοιράστηκε στο Twitter, ο Bernal ξεκινά λέγοντας ότι το αυτοκίνητο μόλις πέρασε με κόκκινο πριν ξεκινήσει την βιντεοσκόπηση, οπότε επιστρέφει στην ίδια διασταύρωση για να δει αν θα επαναληφθεί το πρόβλημα. Καθώς πλησιάζει τη διασταύρωση, το σύστημα φαίνεται να φρενάρει για λίγο καθώς περνάει το κόκκινο φανάρι, αλλά στη συνέχεια προχωράει μέσα από τη διασταύρωση και αρχίζει να επιταχύνει ξανά. Σε ένα επόμενο tweet, ο Bernal λέει ότι επικοινώνησε με το Υπουργείο Δικαιοσύνης μετά την ανάρτηση του βίντεο στο διαδίκτυο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Η Tesla βρίσκεται αντιμέτωπη με ισχυρισμούς ότι δημιούργησε μυστική ομάδα το περασμένο καλοκαίρι με στόχο την καταστολή χιλιάδων παραπόνων από τους πελάτες της για την αυτονομία. 
Η Tesla κατηγορείται ότι διαφημίζει την αυτονομία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, αυξάνοντας τις προσδοκίες των καταναλωτών πέρα από αυτό που τα αυτοκίνητα μπορούν πραγματικά να προσφέρουν. Σύμφωνα με συνεντεύξεις του Reuters με τρεις ειδικούς σε θέματα αυτοκινήτων που δοκίμασαν ή μελέτησαν τα EV της Tesla, τα οχήματα συχνά αποτυγχάνουν να επιτύχουν τις εκτιμήσεις της διαφημιζόμενης εμβέλειας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters που επικαλείται διάφορες πηγές που γνωρίζουν το θέμα, οι υπάλληλοι της Tesla που συμμετείχαν σε αυτή την υποτιθέμενη ομάδα είχαν λάβει εντολή να αποτρέψουν κάθε πελάτη που διαμαρτύρεται για μειωμένη αυτονομία από το να φέρει τα EV του για σέρβις.
Αρκετές από τις πηγές ισχυρίζονται ότι η εταιρεία δημιούργησε αθόρυβα μια “ομάδα εκτροπής” στο Λας Βέγκας για να ακυρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα ραντεβού που σχετίζονται με την αυτονομία. Η Tesla φέρεται να το έκανε αυτό επειδή τα κέντρα σέρβις της είχαν πλημμυρίσει με ραντεβού από πελάτες.

Οι περισσότεροι από αυτούς τους ιδιοκτήτες Tesla περίμεναν καλύτερη αυτονομία με βάση τις διαφημισμένες εκτιμήσεις της εταιρείας και τις προβλέψεις που εμφανίζουν οι μετρητές αυτονομίας των αυτοκινήτων στο ταμπλό. “Χιλιάδες πελάτες έμαθαν ότι δεν υπάρχει τίποτα κακό με το αυτοκίνητό τους” απλά η αυτονομία είναι μικρότερη.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης