Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Υπάρχουν δύο τύποι οχημάτων που η McLaren δεν μπήκε ποτέ στον κόπο να κατασκευάσει: σεντάν και SUV. Ωστόσο, αυτό πρόκειται να αλλάξει με τη νέα ηγεσία της μάρκας.
Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της McLaren Automotive, Michael Leiters, επιβεβαιώνει ότι ένα υπεραυτοκίνητο EV που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τη Lotus Evija των σχεδόν 2.000 ίππων δεν είναι προτεραιότητα, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να εξηλεκτριστεί. Ο Leiters ισχυρίζεται ότι η τεχνολογία δεν είναι αρκετά προηγμένη για να συμβεί αυτό. Αντίθετα, η εστίαση θα είναι σε έναν πιο συμβατικό τύπο ηλεκτρικού οχήματος, ένα αυτοκίνητο με «περισσότερο τρόπο ζωής, πιο χρηστικό σκοπό».
«Πρέπει να επικεντρωθούμε στην κερδοφορία, όχι στον όγκο»
Μιλώντας για ηλεκτρικά, το ταξίδι της McLaren προς την ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε με το Artura έχοντας υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα ισχύος 671 και 719 Nm.