Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Αττική έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο με τους οδηγούς πλέον να χρειάζονται ακόμα και 30 λεπτά για να διανύσουν αποστάσεις 2χλμ. Ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, σε συνάντηση που είχε με τον Υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σταικούρα, κατέθεσε συνολικά 16 προτάσεις, με στόχο οι μετακινήσεις στο λεκανοπέδιο να γίνουν πιο… ανθρώπινες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανάμεσα στις προτάσεις, αυτή που ξεχώρισε και συζητήθηκε περισσότερο από όλες είναι η μείωση του ορίου ταχύτητας από τα 50 στα 30χλμ./ώρα και αφορά όλο το οδικό δίκτυο της Αθήνα, πλην μερικών πολύ κεντρικών αρτηριών.

«Στην Αθήνα η κίνηση είναι αφόρητη και κάθε χρόνο χειροτερεύει. Απαιτείται λοιπόν άμεσα αλλαγή μοντέλου για τη ρύθμισή της. Στη συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σταϊκούρα κατέθεσα αναλυτική πρόταση 16 σημείων. Με σχέδιο, συνεργασία και συμπληρωματικές δράσεις μπορούμε μαζί να βάλουμε τάξη στο χάος που επικρατεί στους δρόμους της πρωτεύουσας», δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Εκτός όμως από το νέο όριο ταχύτητας, προτάθηκαν επίσης η δημιουργία ενός ενιαίου Φορέα υπό την διοίκηση του Υπουργείου Μεταφορών, η εντονότερη παρουσία της Τροχαίας στους δρόμους, η ουσιαστική και περεταίρω αναβάθμιση των ΜΜΕ, η μεγαλύτερη αστυνόμευση, η αναθεώρηση του πλαισίου για τις εκδηλώσεις και πορείες, η εκπόνηση ενός νέου τρόπου φορτοεκφορτώσεων επιχειρήσεων εντός πόλης και η αρτιότερη οριοθέτηση στις πιάτσες των ταξί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα προτάθηκε επίσης η επέκταση του πράσινου δακτυλίου με παράλληλη επιτήρηση μέσω ηλεκτρονικών μέσων αλλά και η διευκόλυνση του οδικού δικτύου για μετακινήσεις με εναλλακτικά μέσα όπως το ποδήλατο. 

Εσείς πιστεύετε πως η μείωση του ορίου ταχύτητας εντός του Δήμου Αθηναίων από τα 50 στα 30χλμ./ώρα θα φέρει αλλαγές στο κυκλοφοριακό κομφούζιο που ζούμε εδώ και μερικά χρόνια;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης