Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Nissan σε συνεργασία με την Mercury Japan (εταιρία που ειδικεύεται στις βελτιώσεις και δραστηριοποιείται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό) θα θέσουν εκ νέου στην παραγωγή τον θρυλικό κινητήρα SR20DET. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Το συγκεκριμένο τετρακύλινδρο μοτέρ έγινε ιδιαίτερα γνωστό από τα μοντέλα S13,S14 και S15 Silvia μεταξύ 1989 και 2003. Μπορεί ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος να μην είναι τόσο διάσημος ή γνωστός όσο ο RB26 της Nissan από το Skyline και άλλα μοντέλα, εντούτοις το SR20DET δεν απέχει και πολύ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Η συνολική παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 30 μονάδες με την μηνιαία παραγωγή να εκτιμάται μόλις στους 3 κινητήρες. Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες κατασκευής, αυτό που έχει ήδη καθοριστεί, είναι το κόστος για κάθε κινητήρα, το οποίο θα είναι 1.330.000 γιεν, δηλαδή 9.300 ευρώ.

Πάντως η εταιρία ξεκαθαρίζει πως παρά την μεγάλη ζήτηση και από «απλούς» πελάτες, ξεκάθαρη προτεραιότητα θα δοθεί σε ομάδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Λέτε να επιστρέψουν και άλλα θρυλικά μοτέρ, λίγο πριν την πλήρη απαγόρευση τους και την επικράτηση του εξηλεκτρισμού;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Ιάπωνες δείχνουν πως η ζήτηση για ικανά μοτέρ που ξεχωρίζουν, παραμένει υψηλή.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης