Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Είναι ξεκάθαρο πως η επικράτηση των ηλεκτρικών οχημάτων δεν είναι προς το συμφέρον της βιομηχανίας ορυκτών καυσίμων. Μέχρι τώρα, δεν υπήρχε κάποια αντίδραση από τους πετρελαιοπαραγωγούς, όμως φαίνεται πως η ανοδική πορεία πωλήσεων των EV, άρχισε να θορυβεί τους γίγαντες του πετρελαίου οι οποίοι ξεκίνησαν την δική τους καμπάνια. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, η ExxonMobil, μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου στον κόσμο, έχει ξεκινήσει νέα καμπάνια για το συνθετικό πετρέλαιο κίνησης Mobil 1 με τίτλο “Breaking Free”. Στο νέο διαφημιστικό σποτ παρουσιάζεται ένα δυστοπικό μέλλον όπου όλα ενώνονται με καλώδια παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και όλη η ζωή είναι ένα κουβάρι από ενοχλητικές συνδέσεις καλωδίων.

Ο στόχος της καμπάνιας σύμφωνα με την εταιρία είναι να προσκαλέσει τους καταναλωτές να απομακρυνθούν από τις συσκευές που τους κρατάνε δέσμιους και να γιορτάσουν μαζί την αγάπη για την ελεύθερη οδήγηση.
Η Mobil 1 υποστηρίζει ότι “πάνω από τους μισούς Αμερικανούς αναγνωρίζουν ότι μερικές από τις πιο αγαπημένες στιγμές της ζωής συμβαίνουν στο αυτοκίνητο – από τον ενθουσιασμό της απόκτησης του διπλώματος οδήγησης, τα οικογενειακά ταξίδια με αυτοκίνητο, μέχρι και τα απλά roadtrips με μουσική.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Μήπως γινόμαστε μάρτυρες της έναρξης ενός πολέμου μεταξύ της βιομηχανίας πετρελαίου – φυσικού αερίου και της βιομηχανίας EV;
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης