Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ήταν το Μάρτιο του 2020 όταν η Koenigsegg παρουσίασε τη θηριώδη Gemera η οποία αποδίδει 1.700 ίππους και 3.500 Nm ροπής από ένα άκρως αποδοτικό υβριδικό σύνολο. Ένα σύνολο που συνδυάζει twin-turbo 2λιτρο κινητήρα βενζίνης με 3 συνολικά ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα η εταιρία, μετά τα εγκαίνια της επέκτασης του εργοστασίου, ανακοίνωσε πως το υπεραυτοκίνητο θα προσφέρεται και με τον twin-turbo V8 κινητήρα 5λίτρων. Με το νέο αυτό σύνολο, η ιπποδύναμη εκτοξεύεται στους 2.300 ίππους και η ροπή στα 2.750 Nm, πάντα με την χρήση καυσίμου E85. Το συγκεκριμένο σύνολο συνδυάζεται με ενισχυμένο αυτόματο κιβώτιο 9 ταχυτήτων κατασκευασμένο από την ίδια την εταιρία.

Η αναβάθμιση από 2λιτρο σε V8 κοστίζει 365.000 ευρώ επιπλέον.

Αυτή η  δεύτερη επιλογή κινητήρα δεν είναι η μόνη αλλαγή για τη Gemera η οποία πλέον αποκτά παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέφτες αντί για τις κάμερες καθώς (οι κάμερες αντί καθρεφτών) δεν είναι ακόμη νόμιμες σε όλες τις αγορές, όπως στις Ηνωμένες Πολιτείες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Gemera αποκτά επίσης ένα προαιρετικό πακέτο Ghost το οποίο προσθέτει ένα εκτεταμένο μπροστινό splitter, νέα πίσω πτέρυγα και περισσότερες αεροδυναμικές βελτιώσεις οι οποίες σημαίνουν πως πλέον ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το καπό δεν υπάρχει. 

Η Koenigsegg εκτιμά ότι η έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα μπορεί να φτάσει τα 100χλμ./ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική στα 400χλμ./ώρα. Διαθέτει χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση και torque vectoring, ενώ η μπαταρία του υβριδικού συνόλου παρέχει έως και 50χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης.

Για τα δεδομένα των hypercars, η Gemera διαθέτει ένα εκπληκτικά πολυτελές εσωτερικό. Υπάρχουν ανέσεις όπως τέσσερα θερμαινόμενα καθίσματα, οκτώ ποτηροθήκες (μερικές από τις οποίες είναι θερμαινόμενες και ψυχόμενες), οθόνες infotainment μπροστά και πίσω, τριζωνικός κλιματισμός και ασύρματοι φορτιστές συσκευών μπροστά και πίσω.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης