Την αντεπίθεση της στην παγκόσμια αγορά προετοιμάζει η Hyundai, καθώς όπως ανακοίνωσε ανώτερος στέλεχος της – στο πλαίσιο της έκθεσης της Φρανκφούρτης – θα δούμε 22 νέα και ανανεωμένα μοντέλα έως το 2017.

Η κορεατική φίρμα έχει ως αρχικό στόχο την αύξηση του μεριδίου πωλήσεων στην Ευρώπη και την προσέλκυση νέων αγοραστών. Είναι χαρακτηριστικό εξάλλου, ότι από τα 3,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα Hyundai που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στη Γηραιά Ήπειρο, τα περισσότερα είναι μοντέλα 2006 και πάνω, κάτι που σημαίνει ότι έχει κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.  

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος