Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η σειρά μοντέλων Audi e-tron (με τελευταία προσθήκη το Q8 e-tron), βοήθησε να ξεκινήσει η ηλεκτρική εποχή της εταιρίας, αλλά φαίνεται ότι το crossover ζει με δανεικό χρόνο, καθώς η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι “σκέφτεται το πρόωρο τέλος της παραγωγής”. Η εταιρεία αναφέρει ότι η κίνηση αυτή είναι αποτέλεσμα της “παγκόσμιας μείωσης των παραγγελιών στα premium ηλεκτρικά”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Audi συνέχισε λέγοντας ότι το Q8 e-tron και το Q8 Sportback e-tron επηρεάζονται από μια “εντονότερη πτώση της ζήτησης”, η οποία είναι εν μέρει αποτέλεσμα της εισαγωγής νεότερων EVs όπως το Q6 e-tron. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι φθηνότερο, πιο σύγχρονο και προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία από το Q8 e-tron.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα η Audi δήλωσε ότι υπάρχουν “μακροχρόνιες διαρθρωτικές προκλήσεις στο εργοστάσιο των Βρυξελλών” όπου κατασκευάζονται τα ηλεκτρικά crossover. Αυτές λέγεται ότι περιλαμβάνουν υψηλό κόστος logistics και μια διάταξη του εργοστασίου που είναι δύσκολο να αλλάξει λόγω της θέσης του κοντά στο κέντρο της πόλης.

“Το Διοικητικό Συμβούλιο της Audi Brussels ενημέρωσε το Συμβούλιο της Εταιρείας για την πρόθεσή του να προβεί σε αναδιάρθρωση του εργοστασίου. Με τη δήλωση αυτής της πρόθεσης ξεκινά η διαδικασία ενημέρωσης και διαβούλευσης σύμφωνα με τη βελγική νομοθεσία. Κατά τη διαδικασία αυτή, η διοίκηση του εργοστασίου συζητά λύσεις για την τοποθεσία μαζί με τους αρμόδιους κοινωνικούς εταίρους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει και τη διακοπή των εργασιών, εάν δεν βρεθεί εναλλακτική λύση”.

Παρά το γεγονός ότι ακούγεται σαν η εταιρεία να έχει αποφασίσει να σκοτώσει τα e-tron Q8 και να κλείσει το εργοστάσιο, ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Brussels Volker Germann τόνισε: “Η ανακοίνωση … δεν σημαίνει ότι έχει ληφθεί απόφαση”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης