Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η BMW έχει δεχθεί αρκετή κριτική για την επιλογή της τεράστιας γρίλιας «νεφρών» στα νέα της μοντέλα, από την ημέρα που το πρώτο όχημα την υιοθέτησε. Μερικές φορές, όταν οι άνθρωποι σας κοροϊδεύουν, η καλύτερη απάντηση είναι να επενδύσετε στο αστείο και η BMW Japan πιστεύει προφανώς σε αυτή τη στρατηγική. Στο φετινό Tokyo Auto Salon, ο χώρος προβολής της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μια κατασκευή που αναπαριστά μία τεράστια γρίλια, μέσα στην οποία βρίσκονται τα μοντέλα προς επίδειξη. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο εκθεσιακός χώρος είναι ανοιχτός και στις δύο άκρες και η γιγάντια γρίλια είναι από το δάπεδο μέχρι την οροφή στο κέντρο. Το στρογγυλό λογότυπο της BMW βρίσκεται στο επάνω κέντρο, ενώ υπάρχει και ένα σήμα M3 στην επάνω δεξιά γωνία.

Η BMW υπόσχεται ότι ένα νέο μοντέλο θα κάνει την πρεμιέρα του στην ιαπωνική αγορά στο συγκεκριμένο περίπτερο, αλλά η εταιρεία δεν κατονομάζει ακόμη το όνομα. Η M4 GT3 που κέρδισε τον αγώνα Super GT GT300 Class 2022 στο Suzuka Circuit είναι ένα από τα μοντέλα που θα έχουν την δυνατότητα να αγγίξουν οι επισκέπτες. Παράλληλα ένα M3 M Performance σε ειδικό χρώμα και μία M240i M Performance θα είναι επίσης εκεί για να θαυμάσουν οι επισκέπτες.

Ο χώρος της έκθεσης θα έχει μια σκηνή όπου η BMW θα παίρνει συνεντεύξεις από τους επισκέπτες. Τα θέματα εκεί θα περιλαμβάνουν τα μηχανοκίνητα αθλήματα και τις υπηρεσίες που διατίθενται από τους αντιπροσώπους της χώρας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2023 Tokyo Auto Salon θα διαρκέσει από τις 13 έως τις 15 Ιανουαρίου. Αυτή τη στιγμή, λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες αποκαλύπτουν τι φέρνουν στην έκθεση. Το τμήμα Modellista της Toyota διαθέτει δύο κιτ αμαξώματος για το νέο Prius τα οποία αναμένεται να τραβήξουν αρκετά τα φλας.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης