Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ενώ η BYD είναι γνωστή ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, στην πραγματικότητα πουλάει περισσότερα plug-in υβριδικά από ό,τι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή η λεπτομέρεια έχει μεγάλη σημασία καθώς η εταιρεία επιδιώκει να επεκτείνει το αποτύπωμά της στην Ευρώπη, όπου όπως η ίδια λέει, δεν είναι όλοι οι αγοραστές νέων αυτοκινήτων έτοιμοι να περάσουν σε ένα EV.

Η Κίνα εξακολουθεί να είναι μακράν η μεγαλύτερη αγορά της BYD, αλλά η εταιρεία έχει καταστήσει σαφές ότι η παγκόσμια παρουσία είναι το επόμενο βήμα. Για να τοποθετηθεί ως σοβαρός ανταγωνιστής των καθιερωμένων εμπορικών σημάτων στην Ευρώπη, χρειάζεται κάτι περισσότερο από φανταχτερά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένα ισχυρότερο δίκτυο αντιπροσώπων και, κυρίως, μια ευρύτερη γκάμα plug-in υβριδικών είναι βασικά κομμάτια που λείπουν ακόμα από το παζλ της εταιρίας.

Αυτή τη στιγμή, η ευρωπαϊκή γκάμα υβριδικών plug-in της BYD διαθέτει μόνο το Seal U DM-i. Αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει όπως επιβεβαίωσε η Maria Grazia Davino, περιφερειακή επικεφαλής της BYD, λέγοντας: «Δεν είναι όλοι έτοιμοι για τα ηλεκτρικά. Χρειαζόμαστε κάτι άλλο για να πείσουμε τον πελάτη. Κάθε μήνα, βρίσκουμε την καλύτερη ισορροπία μεταξύ αυτού που θέλει ο πελάτης και αυτού που κάνει τη διανομή επιτυχημένη. Στο εγγύς μέλλον, θα έχουμε δύο πυλώνες: έναν πλήρως ηλεκτρικό και έναν DM-i (υβριδικό)».

Η BYD υπόκειται επί του παρόντος σε δασμούς της ΕΕ για τα εισαγόμενα οχήματα από την Κίνα, αλλά λαμβάνει ήδη μέτρα για να αμβλύνει τον αντίκτυπο. Οι νέες εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ουγγαρία και την Τουρκία θα διαχειρίζονται ένα μεγάλο μέρος των οχημάτων που κατευθύνονται προς την Ευρώπη, βοηθώντας την εταιρεία να αποφύγει αυτά τα επιπλέον κόστη.

Τέλος, να πούμε πως κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2025, η BYD πούλησε πάνω από 37.000 οχήματα σε όλη την Ευρώπη, μια αύξηση περίπου 8.500 μονάδων από το πρώτο τρίμηνο του 2024.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης