Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τις τελικές δοκιμές σε αγωνιστικές πίστες πραγματοποιούν οι μηχανικοί της BMW M, καθώς πλησιάζει η ώρα της αποκάλυψης των νέων σπορ μοντέλων της βαυαρικής φίρμας.

Αυτές τις ημέρες, οι καινούριες M3 Sedan και M4 Coupe βρίσκονται στο Sachsenring της Γερμανίας, με τους δοκιμαστές να κάνουν τις τελικές ρυθμίσεις σε ανάρτηση, πλαίσιο, ελατήρια, φρένα και σύστημα κίνησης. Στόχος τους είναι η επίτευξη της ισορροπίας μεταξύ ακρίβειας ελέγχου, επιδόσεων, δυναμικής συμπεριφοράς, ευελιξίας και χρηστικότητας.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Δ.Σ. της BMW M, Markus Flasch, οι νέες Μ3 και Μ4 φέρνουν την αγωνιστική τεχνολογία στον δρόμο. Τα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται από μία αναβαθμισμένη εκδοχή του εξακύλινδρου 3.0 Twin Power κινητήρα και θα προσφέρονται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η βασική αποδίδει 480 ίππους και η Competition 510, με την εταιρεία να προσφέρει μηχανικό εξάρι κιβώτιο για την πρώτη και το αυτόματο M Steptronic 8 σχέσεων για τη δεύτερη.

Η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 650 Nm, με τα υπέροχα sport sedan και coupe να είναι διαθέσιμα τόσο με κλασική πίσω κίνηση όσο και με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης M xDrive.

Στην πίστα του Sachsenring με τη μεγάλη ευθεία μήκους 3.670 μέτρων, τις υψηλού βαθμού δυσκολίας στροφές και τις φουρκέτες, οι μηχανικοί διασφαλίζουν ότι τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης M εναρμονίζονται με τα χαρακτηριστικά επιδόσεων του κινητήρα, επιτυγχάνοντας τις μέγιστες επιταχύνσεις.