Πριν λίγες ημέρες η Mitsubishi επανήλθε τόσο στην κατηγορία των μικρών μοντέλων όσο και των B-SUV, με τα Colt και ASX αντίστοιχα.

Τα δύο αυτά μοντέλα «δανείζονται» τα πάντα από τα «αδέρφια» τους Clio και Captur της Renault. Αυτοί που ξέρουν από αυτοκίνητα εντόπισαν με την πρώτη ματιά τις ομοιότητες αλλά και τις μικρές διαφορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Colt είναι ίδιο με το Clio και το ολοκαίνουργιο ASX ίδιο με το Captur. Οι διαφορές ελάχιστες. Εντοπίζονται κυρίως στο σήμα, ελάχιστα στη μάσκα και αρκετά στην …τιμή.

Θα περίμενε κανείς, πως εφόσον τα μοντέλα είναι ίδια, αντίστοιχες θα ήταν και οι τιμές. Έστω με κάποια μικρή απόκλιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εάν συγκρίνουμε τις τιμές, για παράδειγμα μεταξύ Captur και ASX, θα δούμε πως το γαλλικό μικρό ξεκινά από τα 22.910 ευρώ, ενώ της Mitsubishi από 25.750 ευρώ, πάντα για τον ίδιο 1.000άρη κινητήρα των 91 ίππων.

Αντίστοιχα και τα Clio – Colt έχουν διαφορά τιμής στα 1.350 ευρώ για την ίδια βασική turbo έκδοση.

Δεν αμφιβάλει κανείς ότι και τα δύο μοντέλα (Clio-Colt και Captur-ASX) είναι αξιόλογα αυτοκίνητα που έχουν αποδείξει την αξία τους. Με κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο, μανιτζέβελες διαστάσεις, οικονομικούς κινητήρες αλλά και μεγάλη αξιοπιστία, αποτελούν  πάντα μία από τις πιο συνετές επιλογές αγοράς. Το Renault Clio δεν φιγουράρει τυχαία μόνιμα στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στην κατηγορία του, ενώ παραμένει από τα ελάχιστα με diesel κινητήρα, λύνοντας τα χέρια σε όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως.

Το ερώτημα όμως που προκύπτει, είναι γιατί να επιλέξει κανείς το ακριβώς ίδιο μοντέλο, πληρώνοντας μεγαλύτερη τιμή. Παράλληλα, ένα δεύτερο θέμα που τίθεται, είναι η υποστήριξη του πελάτη από την κάθε εταιρία. Η Renault σε σχέση με την Mitsubishi έχει ένα αρκετά μεγαλύτερο δίκτυο εξυπηρέτησης και υποστήριξης των πελατών της.

Τα αυτοκίνητα (Clio – Colt και Captur-ASX) είναι καλά και σίγουρα αξίζουν την ανάλογη προσοχή. Το ζήτημα είναι γιατί να υπάρχει αυτό το «καπέλο» τιμής στην γιαπωνέζικη φίρμα όταν οι αλλαγές είναι ελάχιστες.

Στην παρουσίαση των μοντέλων Colt και ASX, οι άνθρωποι της Mitsubishi ανέφεραν πως οι τιμές έρχονται με εντολή από τα… κεντρικά και ότι προσπαθούν με άλλους τρόπους να δελεάσουν τους πιθανούς πελάτες, όπως με επιδοτούμενα χρηματοδοτικά προγράμματα με ιδιαίτερα χαμηλό επιτόκιο.

Εσείς τί πιστεύετε;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης