Ενώ όλοι περιμέναμε την κορυφαία έκδοση του νέου WRX, με την φημολογία για την πιθανή ιπποδύναμη του να είναι ατελείωτη, η Subaru ανακοινώνει πως το project STI απορρίφθηκε. Μία είδηση που έρχεται να προβληματίσει όχι μόνο τους φίλους της Subaru, αλλά όλους τους petrolheads που ανυπομονούν να ανακαλύπτουν κάθε χρόνο τα «μαγικά» που κάνουν στα κορυφαία μοντέλα τους οι εταιρίες. 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, πιθανότατα τα αρχικά STI να μην τα ξαναδούμε σε μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς τα πρότυπα των ρύπων αλλάζουν συνεχώς, και η εταιρία δεν σκοπεύει να επενδύσει εκατομμύρια για την δημιουργία ενός μοντέλου με πιθανή διάρκεια ζωής λίγων μηνών. 
Η αλήθεια είναι πως εδώ και μία τριετία, όλες οι εταιρίες θεωρούν μάταιο να επενδύσουν σε κορυφαία μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, καθώς η Ε.Ε. (κυρίως) έχει αυστηροποιήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό τα όρια ρύπων, τα οποία και αλλάζουν συνέχεια, που καταντά ασύμφορη η όποια προσπάθεια. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός φυσικά από την Subaru, πολλές ακόμα εταιρίες «μεταφέρουν» τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων τους στην ηλεκτρική εποχή, θέλοντας να συνεχίσουν την παράδοση τους με έναν διαφορετικό τρόπο. Η μία αυτοκινητοβιομηχανία μετά την άλλη, ανακοινώνουν την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, και πλέον όταν ανακοινώνεται ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο επιδόσεων, αποτελεί πραγματική είδηση. 

Νέος «εχθρός» και οι εκπομπές θορύβου
Ενώ μέχρι τώρα ο στόχος ήταν η μείωση των εκπομπών ρύπων και η συμμόρφωση με τις εκάστοτε ανακοινώσεις της Ε.Ε., έρχεται να προστεθεί ένας ακόμα παράγοντας, αυτός του θορύβου. Πρώτο «θύμα» αποτελεί το θρυλικό Nissan GT-R το οποίο καταργείται από την Ευρώπη, λόγω της νέας νομοθεσίας περί εκπομπών θορύβου σε Ε.Ε. και Μεγάλη Βρετανία που ψηφίστηκε πέρυσι τον Ιούλιο.

Μέχρι τώρα φαίνεται πως το «κυνήγι» της Ε.Ε. για τους ρύπους και τον θόρυβο έχει πιάσει τόπο και πολλές εταιρίες ανακοινώνουν πως θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης για τα μοντέλα του, τα οποία όμως θα προσφέρονται σε άλλες αγορές του πλανήτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ε.Ε. έχει καθορίσει το μέλλον της εγχώριας αυτοκίνησης, με εξηλεκτρισμό, ήσυχα μοτέρ, αυτόματα κιβώτια και συγκεκριμένα επίπεδα αυτόνομης οδήγησης.  Παρά το γεγονός πως ανά διαστήματα ακούμε εταιρίες να θέτουν τις αντιρρήσεις τους, οι επενδύσεις μαρτυρούν πως η συμμόρφωση είναι δεδομένη απέναντι στην απώλεια του κέρδους. 

Μόνιμο “θύμα” οι πιθανοί αγοραστές οι οποίοι βλέπουν τις επιλογές τους σταδιακά να είναι όλες σχεδόν ίδιες…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης