Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Hilux της Toyota, είναι ένα από τα πιο ικανά και σκληροτράχηλα pick-up στον κόσμο. Μάλιστα από το νέο έτος, θα αποκτήσει έναν νέο υβριδικό κινητήρα ντίζελ. Πιο αναλυτικά ο  2.8λτ. κινητήρας, απόδοσης 204 ίππων και 500 Nm ροπής, θα κινεί μια μίζα/γεννήτρια χρησιμοποιώντας ένα σύστημα ιμάντα, το οποίο με τη σειρά του φορτίζει τη νέα μπαταρία λιθίου 48V. Μάλιστα η μπαταρία θα φορτίζει και στο φρενάρισμα και θα προσφέρει επιπλέον 16 ίππους και 65 Nm ροπής, κάνοντας το όχημα πιο αποδοτικό και πιο καθαρό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία όμως φαίνεται πως δεν θα μείνει στα υβριδικά μονοπάτια, και είναι έτοιμη να κατασκευάσει και μία πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου.

Σε συνέντευξή του στο Top Gear, ο επικεφαλής του τμήματος ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Toyota Europe, Emmanuel Beaune, δήλωσε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να εξετάζει το ενδεχόμενο ενός Hilux EV αλλά δεν μπορεί να μπει σε λεπτομέρειες καθώς ακόμα είναι υπό συζήτηση το θέμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Toyota κατασκεύασε ένα μοναδικό ηλεκτρικό Hilux concept το 2022, το οποίο απεικονίζεται στις φωτογραφίες. Ονομάστηκε Hilux Revo BEV, έκανε το ντεμπούτο του με αυτονομία περίπου 230χλμ., αλλά δεν είχαν δοθεί λεπτομέρειες για χωρητικότητα της μπαταρίας ή τους ηλεκτροκινητήρες.

Για να επιστρέψουμε στο υβριδικό Hilux που είναι ήδη γεγονός και θα έρθει στην Ευρώπη στις αρχές του 2024, να αναφέρουμε πως όσοι το αποκτήσουν δεν έχουν κανένα λόγο να φοβούνται την επαφή με το νερό, καθώς το pick-up, μπορεί να περάσει μέσα από νερά βάθους έως και 700 χλστ., χάρη στην αδιαβροχοποίηση της μπαταρίας 48V και του μετατροπέα DC-DC.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης