Του Γιώργου Παλληκάρη

Η Porsche φέρεται να μειώνει την παραγωγή της ηλεκτρικής Taycan στη Γερμανία, λόγω της επιβράδυνσης των πωλήσεων και της γενικότερης μείωσης της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Taycan είχε πέρυσι σταθερές επιδόσεις για την Porsche, πουλώντας περισσότερες από 40.000 μονάδες (2023). Ωστόσο, μια έκθεση από τη Γερμανία ισχυρίζεται ότι, όπως και πολλά άλλα EV, η ζήτηση μειώνεται επειδή οι πρώτοι χρήστες που θέλουν απεγνωσμένα να αγοράσουν ένα EV το έχουν ήδη κάνει.

Η Stuttgarter Nachrichten πιστεύει ότι το εργοστάσιο Zuffenhausen, όπου κατασκευάζεται η Taycan, θα γυρίσει σύντομα σε μία μόνο βάρδια ως απάντηση στη χαμηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση. Η Porsche διαπραγματεύεται με το τοπικό συμβούλιο εργαζομένων και η αλλαγή δεν αναμένεται να οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας. Για την ώρα κανένας εκπρόσωπος της μάρκας δεν έχει σχολιάσει το δημοσίευμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έχουν μειωθεί αισθητά κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2024 στη Γερμανία, σημειώνοντας πτώση 16,4%. Επιπλέον, η κινεζική αγορά στερεύει καθώς το γερμανικό δημοσίευμα προσθέτει ότι τα πολυτελή γερμανικά μοντέλα που θέλουν οι Κινέζοι αγοραστές είναι αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και όχι με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Οι πωλήσεις της Porsche το πρώτο εξάμηνο του 2024

Οι πωλήσεις της Porsche σε όλο τον κόσμο μειώθηκαν κατά 7% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, από 167.354 σε 155.945 μονάδες, μια επίδοση που η Porsche αποδίδει στην αναβάθμιση αρκετών από τα βασικά μοντέλα της κατά τη διάρκεια της περιόδου. Σίγουρα πάντως δεν οφειλόταν στην έλλειψη προσπάθειας από την πλευρά της Cayenne, η οποία ανανεώθηκε πέρυσι και εδραίωσε τη θέση της ως το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις της Porsche το πρώτο εξάμηνο του 2024.

Αξίζει να δείτε την πρώτη στις πωλήσεις όσον αφορά την αγορά της Κίνας, όπου η Porsche έχει σημειώσει την μεγαλύτερη πτώση. Οι Κινέζοι πλέον έχουν εκατοντάδες επιλογές για premium ηλεκτρικά μοντέλα…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης