Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η φήμη της Tesla περί ποιοτικού ελέγχου στα μοντέλα της, δέχεται το ένα χτύπημα μετά το άλλο. Αυτή τη φορά, ένα ολοκαίνουργιο Cybertruck έμεινε μετά από 56χλμ. λόγω διαρροής ψυκτικού υγρού με την εταιρεία να δηλώνει πως δεν το καλύπτει η εγγύηση
Ο ιδιοκτήτης και παθών, ανέβασε την εμπειρία του σε Forum της Tesla αναφερόμενος στην απαράδεκτη υπηρεσία που προσφέρει η Tesla, από την παράδοση, μέχρι την εξυπηρέτηση σε πιθανά προβλήματα.
Σύμφωνα με την αρχική ανάρτηση, το όχημα όταν παραδόθηκε ήταν πολύ βρώμικο εξωτερικά ενώ είχε και κάποια θέματα στο εσωτερικό. Η φόρτιση ήταν στο 47% και έτσι ο νέος ιδιοκτήτης του έπρεπε να εντοπίσει έναν σταθμό Supercharger για να το γεμίσει. Όταν έφτασε σε έναν τέτοιο σταθμό στο Destin της Φλόριντα, το ψυκτικό υγρό άρχισε να χύνεται από το πίσω μέρος. Ενώ η Tesla ισχυρίζεται ότι κατά τη διάρκεια της φόρτισης ορισμένων οχημάτων μπορεί περιστασιακά να εμφανιστούν ατμοί, αυτό ήταν μία συνεχής ροή υγρού.
Όταν ο ιδιοκτήτης τηλεφώνησε στην Tesla γι’ αυτό, εκείνοι αρχικά είπαν ότι δεν καλύπτουν διαρροές ψυκτικού υγρού στο πλαίσιο της εγγύησης.
Μετά από μερικά «γαλλικά» του ιδιοκτήτη, στάλθηκε γερανός, φόρτωσε το Cybertruck το οποίο βρίσκεται ακόμα και τώρα στο κέντρο service με τον ιδιοκτήτη να αναφέρει πως ακόμα δεν έχει καμία επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία.