Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
H Ford μαζί με την esport ομάδα της Team Fordzilla, συνεργάστηκαν με την Next Level Racing για για να μεταφέρουν την αγωνιστική κληρονομία της Ford στο gaming, και ο τρόπος για να το πετύχουν αυτό είναι ένα νέο πιλοτήριο GTElite Ford GT Edition και το κάθισμα ES1 Seat Ford GT Edition.
Το νέο κόκπιτ διαθέτει μια πλήρως προσαρμοζόμενη θέση, με ζώνες ασφαλείας για μία αυθεντική οδηγική εμπειρία, ενώ τα λογότυπα Ford GT και Team Fordzilla ξεχωρίζουν σε όλο το σύνολο. Το νέο πιλοτήριο είναι κατάλληλο για χρήστες με περιφέρεια μέσης μέχρι έως 42 ίντσες και βάρος έως 250 kg.
Το κόκπιτ GTElite Ford GT Edition είναι συμβατό με όλες τις μεγάλες μάρκες που σχετίζονται με το χώρο του gaming, όπως και με κατασκευαστές πεντάλ και επιλογέων ταχυτήτων. Το ES1 Seat Ford GT Edition μπορεί να χρησιμοποιείται σε οποιοδήποτε κόκπιτ που υποστηρίζει πλευρικά τοποθετημένα καθίσματα.
Το νέο πιλοτήριο GTElite Ford GT Edition και το κάθισμα ES1 Seat Ford GT Edition παρουσιάζονται στην έκθεση gamescom 2022 στην Κολωνία της Γερμανίας από τις 24 μέχρι τις 28 Αυγούστου, ενώ θα είναι διαθέσιμα στην αγορά μετά τα μέσα Οκτωβρίου.
Ο Hess Ghah, CEO, Next Level Racing, δήλωσε:
«Είναι εκπληκτικό να συνεργάζεσαι με μία εμβληματική εταιρεία όπως η Ford προκειμένου να κλείσει περαιτέρω η ψαλίδα μεταξύ εικονικών και πραγματικών αγώνων. Η συνεργασία με τη Ford για τη δημιουργία του πιλοτηρίου GTElite Ford GT Edition δείχνει την κοινή δέσμευση των δύο εταιρειών για την περαιτέρω ανάπτυξη της κοινότητας sim racing. Το όνομα Ford GT είναι εμβληματικό στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την ευκαιρία να προσφέρουμε στους φίλους της Ford σε όλο τον κόσμο ένα εξαιρετικό κόκπιτ το οποίο μπορούν να έχουν στο σπίτι τους, με τη μάρκα που αγαπούν.»
Ο Emmanuel Lubrani, Team Fordzillaμ δήλωσε:
«Είναι φανταστικό να συνδέεσαι με έναν ηγέτη στις τεχνολογίες sim racing όπως η Next Level Racing® και δείχνει πόσο έχει προχωρήσει η Team Fordzilla σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Ελπίζω οι gamers που χρησιμοποιούν αυτά τα νέα προϊόντα να νιώθουν ότι εμβυθίζονται περισσότερο σε αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε και στο παιχνίδι τους, αλλά κυρίως να τα χρησιμοποιούν για να διασκεδάζουν.»