Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Έχει περάσει μόλις μια εβδομάδα από τότε που ο Έλον Μασκ ανέλαβε το Twitter και απέλυσε κορυφαία στελέχη από τη πρώτη μέρα. Ο Μασκ απέκτησε την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης φέτος και όπως είναι φυσικό, οι αυτοκινητοβιομηχανίες που βρίσκονται επίσης στο Twitter έχουν ήδη αντιδράσει στην εν λόγω κίνηση.
Ο Όμιλος Volkswagen είναι η τελευταία εταιρεία αυτοκινήτων που παίρνει αποστάσεις μετά την εξαγορά του Twitter από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Tesla, λέγοντας στις μάρκες της να σταματήσουν τις διαφημίσεις στην πλατφόρμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την εξέλιξή της», ανέφερε η Volkswagen σε δελτίο τύπου.

Μέχρι στιγμής, οι μάρκες του Ομίλου Volkswagen είναι Volkswagen (επιβατικά αυτοκίνητα), Volkswagen Εμπορικά Οχήματα, Škoda, SEAT, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Porsche και Ducati. Ο Όμιλος VW έχει επίσης αρκετές θυγατρικές, όπως η Bugatti-Rimac, αλλά αμφιβάλλουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα επιβάλει την εν λόγω προσωρινή διακοπή της διαφήμισης στο Twitter σε αυτές τις εταιρείες.

Μέρες αφότου ο Μασκ έγινε ο «Chief Twit», η General Motors ανακοίνωσε επίσης ότι σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις της στο Twitter, ενώ αξιολογεί την κατεύθυνση της πλατφόρμας υπό τη νέα διοίκηση. Ωστόσο, η αλληλεπίδραση της εταιρείας με τους πελάτες της στο Twitter θα συνεχιστεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ford, από την άλλη, επιβεβαίωσε ότι σταμάτησε να διαφημίζεται στο Twitter ακόμη και πριν την εξαγορά του Μασκ. Η Fisker, έκανε μια πιο σκληρή κίνηση, με τον ιδιοκτήτη και τον διευθύνοντα σύμβουλο να διαγράφουν τον λογαριασμό τους στο Twitter μόλις τα νέα για τον Musk κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης