H Stellantis παίρνει την πρώτη θέση στην αγορά ως η ισχυρότερη μάρκα σε πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2022, τόσο επιβατικών όσο και ελαφρά επαγγελματικών οχημάτων με μερίδιο αγοράς 21%, σε χώρες όπως η Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο και Ελλάδα.

Πέντε από τις δέκα πρώτες θέσεις μοντέλων για το TOP 10 του πρώτου τριμήνου του 2022 είναι της Stellantis. Κυριαρχούν τα Peugeot 208, τα Citroën C3, τα Peugeot 2008, τα Opel/Vauxhall Corsa και τα Fiat Panda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα η Stellantis επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση και στην Ευρωπαϊκή αγορά των LCV με μερίδιο αγοράς 34%, το οποίο αντανακλά τις πωλήσεις ύψους 145.000 οχημάτων το πρώτο τρίμηνο.

Κομβικό ρόλο στις επιτυχίες της Stellantis παίζει το στρατηγικό πλάνο της «Dare Forward 2030», με το οποίο στοχεύει στην διασφάλιση της κινητικότητας μέσω της ενεργειακής μετάβασης και με σεβασμό προς το περιβάλλον.

Όσον αφορά την αγορά οχημάτων χαμηλών ρύπων, η Stellantis κατακτά και σε αυτόν τον τομέα ηγετική θέση, με μεγάλα μερίδια αγοράς σε επιβατικά οxήματα και LCV, σε αγορές όπως είναι  η Ιταλία (35,7% μερίδιο αγοράς), η Γαλλία (30,3%), η Ισπανία (21,8%) και η Πολωνία (14,9%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρωταγωνιστές στην ελληνική αγορά αποτελούν το νέο αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 500 και οι εξηλεκτρισμένες εκδόσεις των Peugeot 3008, και Peugeot 208 με περισσότερες από 34.000 πωλήσεις. Αυτά τα στοιχεία αποτελούν μια ένδειξη για την Stellantis οτι θα καταφέρει να εξηλεκτρίσει πλήρες την γκάμα της, κάτι στο οποίο στοχεύει με το στρατηγικό της πλάνο μέχρι το τέλος της δεκαετίας. 

Ο κ. Maxime Picat, Chief Operating Office Enlarged Europe της Stellantis, δήλωσε: 

«Ο στρατηγικός μας στόχος για την εξηλεκτρισμένη κίνηση στηρίζεται στην επένδυση άνω των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ σε παγκόσμιο επίπεδο από το 2021 έως το 2025 σε λύσεις εξηλεκτρισμού και λογισμικού, με στόχο την ουδετερότητα εκπομπών ρύπων έως το 2038. Η στρατηγική περιλαμβάνει το λανσάρισμα μοντέλων που θα είναι όλο και περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον και συνεργασίες με στόχο την εξεύρεση λύσεων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας, αλλά και στη δημιουργία βιώσιμων κυκλικών οικονομιών».
 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης