Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αρκετά βαρύτερα από τα αντίστοιχα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι τεράστιες συστοιχίες μπαταριών που συνήθως βρίσκονται στο δάπεδο και μειώνουν το κέντρο βάρους του οχήματος, μπορεί να βελτιώνουν την οδική συμπεριφορά, αλλά αποτελούν πρόκληση για την υπάρχουσα υποδομή οδικής ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Πανεπιστήμιο της Νεμπράσκα «έριξε» ένα ηλεκτρικό Pick-up Rivian R1T σε ένα τυπικό χαλύβδινο προστατευτικό κιγκλίδωμα με ταχύτητα 96χλμ./ώρα για να δει, εάν θα το συγκρατήσει.

Τα τρομακτικά πλάνα δείχνουν το βαρύ Rivian να διαπερνά το ατσάλινο προστατευτικό κιγκλίδωμα σαν να μην υπήρχε καν, διαλύοντάς το. Το ηλεκτρικό φορτηγάκι είχε ακόμα αρκετή ορμή για να υπερπηδήσει στη συνέχεια ένα τσιμεντένιο φράγμα που βρισκόταν πίσω από την μπαριέρα.

Το πανεπιστήμιο δοκίμασε επίσης ένα Tesla Model 3 και το φράγμα απέτυχε επίσης να σταματήσει το σεντάν. Το Model 3 σήκωσε το προστατευτικό κιγκλίδωμα, περνώντας κάτω από αυτό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης Μηχανικών του Στρατού των ΗΠΑ χρηματοδοτεί την ερευνητική προσπάθεια στο πανεπιστήμιο. Οι δοκιμές δεν χρησιμοποιούνται μόνο για τη βελτίωση των υποδομών οδικής ασφάλειας, αλλά ο στρατός αξιολογεί επίσης τον καλύτερο τρόπο προστασίας των στρατιωτικών εγκαταστάσεων και άλλων ευαίσθητων κυβερνητικών χώρων από εχθρικούς παράγοντες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν ένα βαρύ EV για να παρακάμψουν τα μέτρα ασφαλείας.

Με την κυκλοφορία περισσότερων EV στους δρόμους, είναι βέβαιο ότι θα δούμε να αυξάνονται τα προβλήματα με την υποδομή ασφαλείας. Αυτές οι δοκιμές θα βοηθήσουν στην ενημέρωση των κρατών σχετικά με τον καλύτερο τρόπο προστασίας των ελαφρών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων και των βαρέων EV ταυτόχρονα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης