Η γέφυρα που έπεσε στην Πάτρα πρέπει να μας προβληματίσει σοβαρά. Κάποιοι ευθύνονται και πρέπει να τιμωρηθούν. Όχι αυτοί οι τέσσερις- ο εργολάβος και οι τρείς τρεις χειριστές των μηχανημάτων- αλλά αυτοί που εισέπραξαν τα εκατομμύρια. Αυτοί που ανέλαβαν να φτιάξουν τις δίδυμες γέφυρες. Αρχικά πρέπει να διωχθούν αυτοί που την κατασκεύασαν αρχικά. Γιατί στη συνέχεια διαπιστώθηκε ότι είχαν προβλήματα στατικής επάρκειας. Στη συνέχεια αυτοί που με κόστος 6.517.287,49 ευρώ ανέλαβαν το 2021 να επισκευάσουν τις δύο γέφυρες που βρίσκονται στην Περιμετρική (Β601 και Κ635). Το λόγο έχουν οι εισαγγελείς.

Ας πάμε όμως στη μεγάλη είδηση που αφορά το χώρο του αυτοκινήτου. Η θρυλική MG έρχεται στην Ελλάδα και ανήκει πλέον στον Όμιλο Συγγελίδη. Η άφιξη της θρυλικής μάρκας στη χώρα μας θα ανακατέψει την τράπουλα στο χώρο της αυτοκίνησης. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα brand όνομα με μεγάλη ιστορία και σήμερα θεωρείται ότι είναι το «επόμενο μεγάλο βήμα στην αυτοκίνηση».
Ο Όμιλος Συγγελίδη, που είναι ο μεγαλύτερος στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύει στη χώρα μας την Peugeot, τη Citroen, την Opel, την DS και διαχειρίζεται τη Mazda. Τώρα στον Όμιλο προστίθεται και ένας θρύλος. Η γκάμα της MG αποτελείται από 5 διαφορετικά αυτοκίνητα. Τα ηλεκτρικά MG4, MG5, MG ZS, το Marvel R και το plug-in hybrid MG EHS. Είναι αξιοσημείωτο ότι το πρώτο εξάμηνο του 2022, ξεπέρασε σε πωλήσεις στην Ευρώπη τα νούμερα που είχε κάνει το 2021.
Τα πρώτα 20 αυτοκίνητα MG εκτελωνίσθηκαν και θα τα δούμε στις 14 Σεπτεμβρίου στην πρώτη πανελλαδική παρουσίαση που θα κάνει ο κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την Πέμπτη, 27/7, στις 10.30, στον πλωτό χώρο Ploes, στο Παλαιό Φάληρο, ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Γιάννης Οικονόμου και η Motorsport Greece, θα ανακοινώσουν τις λεπτομέρειες για το EKO Rally Acropolis 2023. Παρόντες θα είναι όλοι οι επιτελείς του μεγάλου μας αγώνα που μετράει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών. Θα ανακοινωθούν οι ειδικές διαδρομές και γενικότερα το πρόγραμμα του αγώνα που θα γίνει στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Το εργοστάσιο της Nissan στην Yokohama ξεπερνά το ορόσημο των 40 εκατομμύριων κινητήρων. Για την ιστορία το εργοστάσιο στην Yokohama το 1935 – δύο χρόνια μετά την ίδρυση της Nissan-  ξεκίνησε την λειτουργία του και το 1976 κατασκεύασε τον 10εκατομμυριοστό κινητήρα του. Το 1986 κατασκεύασε τον 20εκατομμυριοστό του κινητήρα και τον 30εκατομμυριοστό του τον κατασκεύασε το 1997. Σήμερα -την ίδια χρονιά που η Nissan γιορτάζει την 90η επέτειό της- έφτασε το  ορόσημο των 40 εκατομμυρίων . Δεκάδες κινητήρες που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Yokohama έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία του αυτοκινήτου. 

H SEAT S.A. επενδύει 300 εκατομμύριων ευρώ για το νέο project συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας στο Martorell. Το νέο εργοστάσιο θα καλύψει μια περιοχή 64.000τ.μ., ισοδύναμη με εννιά γήπεδα ποδοσφαίρου. Το σημαντικό όμως -εκτός από τα οφέλη που θα έχει από το νέο project συναρμολόγησης στοιχείων μπαταρίας- είναι ότι θα δημιουργηθούν άλλες 400 άμεσες και 100 έμμεσες θέσεις εργασίας. Η νέα μονάδα θα χρησιμοποιηθεί για να συναρμολογεί κυψέλες που η PowerCo θα κατασκευάσει στο giga factory στo  Σαγούντο στη Βαλένθια. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο γνωστός ερμηνευτής και συνθέτης Μπάμπης Στόκας στην Κρήτη όπου βρισκόταν στα πλαίσια των συναυλιών με τους Πυξ Λαξ,  δεν έχασε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη νέα Ducati Multistrada V4S.
Ο Μπάμπης Στόκας, οδηγώντας μαζί με το συνεργάτη μας Δημήτρη Διατσίδη σχολίασε:
“Το οδικό δίκτυο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο ειδικά στο βόρειο άξονα του νησιού» 
Περισσότερα από τη συνέντευξη στο άρθρο του Δημήτρη Διατσίδη, αύριο Τρίτη, 25 Ιουλίου, στο  Auto-Moto της Zougla.gr

Στη θρυλική πίστα του Nurburgring στην Γερμανία η Yokohama Europe έδωσε την ευκαιρία στους συνεργάτες της στην Ευρώπη να δουν και να δοκιμάσουν τα νέα της ελαστικά, που έρχονται να εμπλουτίσουν την υφιστάμενη γκάμα της. Κατά τη διάρκεια αυτής της εκδήλωσης, όπου συμμετείχε η εταιρεία μας, παρουσιάστηκε το νέο καλοκαιρινό ελαστικό υψηλών επιδόσεων για EV, το ADVAN Sport EV V108 καθώς και το νέο ελαστικό All-Season για Crossover SUV, GEOLANDAR CS 4S G061.
Παράλληλα, και για τον εορτασμό της 45η επετείου της σειράς ελαστικών ADVAN, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το κορυφαίο ελαστικό ADVAN Sport V107 σε διάφορες συνθήκες, καθώς επίσης και τα ADVAN A052 και ADVAN NEOVA AD09.

Η μεγαλύτερη γιορτή της ΜΙΝΙ ολοκληρώθηκε φέτος το καλοκαίρι με δυο διαφορετικές εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η παρουσία των μοναδικών Classic Mini κέρδισαν το θαυμασμό των επισκεπτών ενώ αρκετοί είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης στην Αθηναϊκή Ριβιέρα με το αγαπημένο τους μοντέλο ΜΙΝΙ και να ενημερωθούν αναλυτικά από τους Product Geniuses των Επίσημων Εμπόρων ΜΙΝΙ.


Η CUPRA ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Διεθνές Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου Sitges, της πιο σημαντικής παγκοσμίως κινηματογραφικής παρουσίασης ταινιών θρίλερ και φαντασίας. Το φεστιβάλ, όπου φέτος γιορτάζει τις 56 διοργανώσεις, θα καλωσορίσει  καλεσμένους από τον κόσμο  του κινηματογράφου καθώς επίσης και πολλούς πιστούς θαυμαστές. 
Αυτή η συνεργασία, αντιπροσωπεύει την ισχυρή δέσμευση της CUPRA να υποστηρίζει δημιουργικά ταλέντα. Το Διεθνές Φεστιβάλ Sitges της Καταλονίας, που ξεκίνησε το 1968, έγινε ένα από τα πιο ευυπόληπτα φεστιβάλ κινηματογράφου στον κόσμο. Παρουσιάζει φιλμ, ταινίες μικρού μήκους, ντοκιμαντέρ που γυρίστηκαν πρόσφατα και δεν έχουν ξανά προβληθεί στην Ισπανία. 
Το φεστιβάλ λειτουργεί ως μέσο για την ανάδειξη ταλέντων καθώς επίσης και παραγωγών ταινιών για να προωθήσει αρχικά τη δουλειά τους αλλά και για να τους φέρει κοντά με το κοινό και τους επαγγελματίες του χώρου, ιδιαίτερα για ταινίες τρόμου και φαντασίας. 

Η νέα BMW Σειρά 5, συμπεριλαμβανομένης της ολοκαίνουργιας αμιγώς ηλεκτρικής BMW i5, γιόρτασε την επίσημη έναρξη της παραγωγής της στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing, παρουσία του Βαυαρού Πρωθυπουργού, Markus Söder. Το εργοστάσιο της Κάτω Βαυαρίας, το οποίο φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια στην παραγωγή αυτοκινήτων BMW, ξεκινά την κατασκευή του τρίτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου του μετά τις BMW iX και BMW i7 μέσα σε δύο μόλις χρόνια. Το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής του BMW Group αναμένεται να αυξηθεί σε σχέση με τη συνολική παραγωγή της μονάδας σε πάνω από 40% το επόμενο έτος.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης