Είναι αποκαρδιωτικό αυτό που συμβαίνει με τα τροχαία δυστυχήματα με θύματα νέους ανθρώπους. Άλλοι σκοτώνονται και άλλοι μένουν ανάπηροι για όλη τους τη ζωή.

Γιατί; Γιατί σίγουρα κάποιοι άλλοι δεν φρόντισαν να προφυλάξουν τους άπειρους οδηγούς από το κακό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το λέμε και το ξαναλέμε. Η εκπαίδευση για την οδική ασφάλεια πρέπει να ξεκινάει από τα σχολεία.

Η νομοθεσία πρέπει να γίνει πιο αυστηρή στον τρόπο έκδοσης των αδειών οδήγησης.

Οι ασφαλιστικές εταιρίες θα πρέπει να βρουν λύσεις για να δεσμεύουν γονείς αλλά και οδηγούς που δεν έχουν εμπειρία τουλάχιστον δύο η τριών ετών. Όπως λένε στην αεροπορία, οι συγκυβερνήτες πρέπει να έχουν ώρες πτήσεις για να γίνουν κυβερνήτες. Δεν είναι τυχαίο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι γονείς έχουν ευθύνη. Ίσως τη μεγαλύτερη. Όταν δίνουν στον 18χρονο γιό τους το αυτοκίνητό τους με 200 ίππους μοιραία θα πρέπει να περιμένουν ότι θα γίνει το λάθος.

Δεν έχει αξία να σας απαριθμήσουμε τα τροχαία δυστυχήματα που έγιναν την τελευταία εβδομάδα. Με θύματα όλους νέους ανθρώπους. Δυστυχώς οι νέοι που είναι άπειροι, υπερεκτιμούν τις ικανότητες τους. Περιμένουμε από τους υπουργούς να αναλάβουν δράση. Γιατί όταν στέλνουν τα συλλυπητήρια είναι άχρηστα και ψεύτικα.

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στο WRC ήταν ένας από τους καλύτερους τα τελευταία χρόνια. Είχε διαρκώς αλλαγές στην πρώτη θέση και αμείωτο ενδιαφέρον μέχρι και την τελευταία ειδική. Το τέταρτο και τελευταίο σκέλος ξεκίνησε με τους Neuville- Wydaeghe να έχουν διαφορά από τους Ogier- Landais, μόλις 3.3’’. Νίκησαν οι Βέλγοι και έφυγαν από τη Γαλλία με πλατιά χαμόγελα.

Στη μικρότερη κατηγορία στο WRC2 κέρδισε γαλλικό πλήρωμα με γαλλικό αυτοκίνητο. Οι Yohan ROSSEL-Arnaud DUNAND με Citroen C3 ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί στη ράμπα του τερματισμού.

Λίγο πριν ξεκινήσει η τελευταία ειδική διαδρομή τα πληρώματα προσπαθούν να χαλαρώσουν. Κάποιοι οδηγοί προτίμησαν το διαλογισμό στα σκαλάκια.

Στο φετινό ράλλυ του Monte Carlo είχαν δηλώσει συμμετοχή 70 πληρώματα, την πρώτη ειδική της Πέμπτης έκαναν 68 πληρώματα και στον τερματισμό έφθασαν 64. Επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος το Ράλλυ Σουηδίας στις 15 Φεβρουαρίου.

Δεν πρόλαβε να τελειώσει το ράλλυ Dakar 2024 και ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Loeb που έτρεξε στον τελευταίο μαραθώνιο στη Σαουδική Αραβία, βρέθηκε ανάμεσα σε άλλους θεατές να παρακολουθεί τα περάσματα των αγωνιζομένων. Κάθε ημέρα όλο και κάπου βρισκόταν. Ανάμεσα στον κόσμο. Τον Φινλανδό Kalle Rovanpera δεν εντόπισε κανένας φωτογράφος. Που να βρίσκεται άραγε ο Kalle…

Οι ταξινομήσεις του Ιανουαρίου κλείνουν σε λίγα 24ωρα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πρώτος μήνας του 2024 πήγε αρκετά καλά. Για το 2023 η Mercedes-Benz στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι ταξινομήθηκαν 4.243 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz, 77 smart, 212 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz & FUSO Canter (κάτω των 3,5 τόνων), 278 επαγγελματικά οχήματα Mercedes-Benz & FUSO Canter (άνω των 3,5 τόνων) και 179 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ).

To μερίδιο αγοράς της Mercedes-Benz στα επιβατικά ανέρχεται στο 3,2%. Στα επαγγελματικά οχήματα, ανέρχεται στο 2,1% στα οχήματα έως 3,5 τόνων, στο 69,1% στα οχήματα 3,5-8 τόνων και στο 32,1% στα οχήματα άνω των 8 τόνων. Ταυτόχρονα, το FUSO Canter στην κατηγορία των 3,5-8 τόνων καταλαμβάνει μερίδιο 41,5%. Το μερίδιο δε, στα λεωφορεία Mercedes-Benz και Setra ανέρχεται στο 71%.

Η Kia κέρδισε τέσσερα βραβεία στο  What Car? 2024. Βραβεία Αυτοκινήτου της Χρονιάς, συμπεριλαμβανομένων των βραβείων  σε μεγάλες κατηγορίες για το Kia Sportage και το Kia EV6. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Kia Sportage κέρδισε τον τίτλο του «Καλύτερου Οικογενειακού SUV» , το Kia EV6 κέρδισε τον τίτλο του «Καλύτερου Οικογενειακό Ηλεκτρικού SUV», το Kia EV9 κέρδισε τον τίτλο του «Καλύτερου ηλεκτρικού 7θέσιου» και τέλος η Kia κέρδισε το Βραβείο «Αυτοκινήτου Ρυμούλκησης» για την ευρεία επιλογή αυτοκινήτων με δυνατότητα ρυμούλκησης.

Η Audi ακόμη μια χρονιά είναι  χορηγός της Ελληνικής Ομοσπονδίας Χειμερινών Αθλημάτων (ΕΟΧΑ). Η εταιρεία με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια, έχοντας πίσω της μία μεγάλη παράδοση υποστήριξης στα αλπικά αθλήματα σε όλο τον κόσμο, είναι εδώ και δεκαετίες μεγάλος χορηγός των Εθνικών Ομάδων και Ομοσπονδιών πολλών χωρών, βασικός χορηγός της Διεθνούς Ομοσπονδίας Χιονοδρομίας (FIS) και βασικός χορηγός του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Η δέσμευση αυτή παρέχει στην Audi το ιδανικό σκηνικό για να παρουσιάσει την σπορ διάσταση της μάρκας σε συνδυασμό με έννοιες όπως η τεχνολογική καινοτομία και η βιωσιμότητα.

Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να γίνει πιο αισθητή η παρουσία της Audi σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την αθλητική και ψυχαγωγική χιονοδρομία. Παράλληλα αποτελεί μία ιδανική ευκαιρία για να προσεγγίσει η μάρκα ένα πιο νεανικό κοινό με περιπετειώδες lifestyle, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με το πάντα ανήσυχο και γεμάτο δυναμισμό DNA της.

Πέρασαν 100 χρόνια (1924-2024) από τότε που o Νικόλαος Ι. Θεοχαράκης ίδρυσε μια μικρή προσωπική επιχείρηση στον Πειραιά. Ήταν έξυπνος, δραστήριος, τολμηρός και διορατικός. Η μικρή επιχείρηση έγινε γνωστή όταν οι Γιαπωνέζοι το 1961 εμπιστεύτηκαν τον Νίκο Θεοχαράκη και ξεκίνησαν τη συνεργασία μαζί του στην πρώτη επίσημη αντιπροσώπευση της Nissan Motor Co. στην Ευρώπη. Από εκεί και πέρα υπήρξε η μεγάλη εξέλιξη. Σχετικό θέμα: https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/i-istoria-ton-100-dimiourgikon-chronon-exelixis-tis-etairias-nik-i-theocharakis-a-e/

Για ακόμη μια χρονιά η ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. θα δώσει το παρών στην έκθεση AGROTICA, την 30η  Διεθνή Έκθεση Γεωργικών Μηχανημάτων, Εξοπλισμού & Εφοδίων, που θα πραγματοποιηθεί από τις 1 έως  4 Φεβρουαρίου, στον χώρο της ΔΕΘ, στο Περίπτερο 5 / Stand 4, αντιπροσωπεύοντας τα καταξιωμένα τρακτέρ και γεωργικά μηχανήματα SAME / DEUTZ-FAHR. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν τη δυνατότητα να δουν και να ενημερωθούν εμπεριστατωμένα για τα τρακτέρ των κατασκευαστών SAME / DEUTZ-FAHR, προϊόντα που αντιπροσωπεύει η ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε.,  τα οποία προσφέρουν την μέγιστη δυνατή ευελιξία, με υψηλές παραγωγικές δυνατότητες, καλύπτοντας στο έπακρο τις μεγάλες και μεσαίες γεωργικές εκμεταλλεύσεις.

Και να κλείσουμε με κάτι που δείχνει πόσο ασυνείδητοι είναι κάποιοι οδηγοί. Στα Πατήσια άρχισαν να εμφανίζονται κάποιοι δημόσιοι φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ελάχιστοι αλλά ας πούμε ότι έγινε η αρχή. Για να εξυπηρετηθούν οι τολμηροί που απέκτησαν να ηλεκτρικό όχημα. Κάποιοι -όπως ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου οχήματος- στάθμευσε στο σταθμό φόρτισης στην οδό Ιακωβίδου, ένα Suzuki Jimny 20ετίας. Κάποιος κάτοικος της περιοχής έκανε την παρατήρηση στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Του εξήγησε ευγενικά ότι ο χώρος στάθμευσης στο συγκεκριμένο σημείο είναι για όσους έχουν EV μοντέλα. Και η απάντηση που πήρε ήταν: Εσένα τι σε νοιάζει. Έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Τι να πει κανείς. Ή λέξη σεβασμός για κάποιους δεν υπάρχει στο λεξικό τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης