Αν και αρχικά αποφύγαμε να αναφερθούμε στην έξυπνη κίνηση που έκανε η νέα Διευθύνουσα Σύμβουλος της Volvo Hellas, κα Jovana Jovic στη συνέχεια αποφασίσαμε ότι έπρεπε να το γνωστοποιήσουμε μήπως κάποιοι άλλοι «συνάδελφοί» της που κυκλοφορούν με τη μύτη που φθάνει μέχρι το ταβάνι μάθουν τι σημαίνει σύγχρονο μάνατζμεντ.
Η σχετικά νεαρή σε ηλικία κα Jovana Jovic ζήτησε από τον Αλέξανδρο Κωστήρογλου ( Marketing@ Communications στη Volvo Hellas) να γνωρίσει τους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Αυτούς δηλαδή που ασχολούνται με το ρεπορτάζ αυτοκινήτου.
Ζήτησε ακόμη από τον Σουηδό πρέσβη στην Αθήνα Γιόχαν Μπόργκσταμ να ανοίξει το σπίτι του προκειμένου να υποδεχθεί τους εκπροσώπους του τύπου σε ένα πιο ζεστό περιβάλλον.
Στις συζητήσεις που έγιναν στα τραπέζια, δεν αναφέρθηκε σε συγκεκριμένους στόχους της εταιρίας. Ανέφερε όμως ότι προτεραιότητά της, σε απόλυτη ευθυγράμμιση με την στρατηγική της μάρκας, είναι η προώθηση και ενίσχυση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων και η περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας της Volvo στην ελληνική αγορά και στον Έλληνα καταναλωτή ως ηγέτιδας στην Ασφάλεια και τη Βιωσιμότητα.
Πάντα χαμογελαστή και φιλική με όλους. Ανοιχτόμυαλη και προσγειωμένη. Πάντα πρόθυμη να απαντήσει σε κάθε ερώτημα. Τίποτα δεν είναι τυχαίο στη ζωή… Αυτοί που ξέρουν το αντικείμενο τους είναι ανοιχτοί στην επικοινωνία και δεν κρύβονται στο καβούκι τους. Όποιος κατάλαβε… κατάλαβε.
Για την αγορά και τις αλλαγές στο χώρο του αυτοκίνητου θα αναφερθούμε μετά το δεκαπενταύγουστο όταν τελειώσουν οι θερινές διακοπές και μπούμε στους κανονικούς ρυθμούς. Σήμερα θα αναφερθούμε σε μια είδηση που αφορά τη Hyundai και φωτογραφικά θα αναφερθούμε σε κάποιους επιπόλαιους οδηγούς που δεν γνωρίζουν τι σημαίνει ασφάλεια.
Νέος Chief Designer στο Hyundai Design Europe Center. Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τον κ. Eduardo Ramírez στη θέση του Chief Designer του Hyundai Design Europe Center. Ο κ. Eduardo Ramírez θα ηγηθεί του Hyundai Design Europe Center και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Hyundai σε επίπεδο σχεδιασμού στην ταχέως μεταβαλλόμενη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία προσφέροντας «πελατοκεντρική σχεδιαστική καινοτομία» και μια μοναδική εμπειρία πελάτη που θα κάνει τη Hyundai να ξεχωρίζει.
Μετά την αποφοίτησή του από το Πανεπιστήμιο του Coventry και το Royal College of Art, ο κ. Eduardo Ramírez ξεκίνησε την καριέρα του ως υπεύθυνος για τον εξωτερικό σχεδιασμό των οχημάτων της Audi και αργότερα της General Motors. Εντάχθηκε στο δυναμικό του Hyundai Design Europe Center το 2007 και ήταν υπεύθυνος για πολύ σημαντικά σχεδιαστικά projects για την Ευρωπαϊκή αγορά όπως τα i10, KONA, BAYON και SANTA FE.
23.200 μαθητές και εκπαιδευτικοί εκπαιδεύτηκαν πανελλαδικά από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2023-2024. Εκπαιδευτικά προγράμματα για το κρίσιμο ζήτημα της κυκλοφοριακής αγωγής και της Οδικής Ασφάλειας υλοποιήθηκαν από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής χρονιάς 2023-2024, σε 253 Σχολικές Μονάδες Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης, σε 548 Σχολικά Τμήματα, σε 7 Περιφέρειες της Ελλάδας εκπαιδεύοντας περισσότερους από 21.400 μαθητές και 1.800 εκπαιδευτικούς.
Το Ι.Ο.ΑΣ «Πάνος Μυλωνάς» σε συνεργασία με παιδαγωγούς, ειδικούς συγκοινωνιολόγους, ψυχολόγους της κυκλοφορίας και έγκριτους Οργανισμούς του εξωτερικού με μακροχρόνια εμπειρία στην Οδική Ασφάλεια έχει δημιουργήσει από το 2009 προγράμματα Κυκλοφοριακής Αγωγής & Οδικής Ασφάλειας προσαρμοσμένα κατάλληλα για κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα τα οποία υλοποιούνται κάθε χρόνο με την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Ας δούμε και μερικούς επιπόλαιους οδηγούς που γίνονται ταυτόχρονα επικίνδυνοι για τους άλλους που δεν τους φταίνε σε τίποτα. Το λόγο έχει η Τροχαία. Από εμάς Καλές Διακοπές. Θα τα ξαναπούμε στις 19 Αυγούστου.