Θα ξεκινήσουμε με μια συμβουλή προς τους PR των αντιπροσωπειών. Ας το θεωρήσουν, αυτοί που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους ότι είναι μια προειδοποίηση. Δεν μπορεί να κάνουν τους «μάγκες» στα εύκολα και όταν πρέπει να πάρουν ευθύνες να μη σηκώνουν τα τηλέφωνα. Διότι αν νομίζουν ότι κάνουν σωστά με το να εξαφανίζονται, τους πληροφορούμε ότι κάνουν λάθος. Το ειδικό βάρος τους είναι μικρό για το βάρος που έχουν αναλάβει. Το επόμενο βήμα είναι να τους φωνάξει ο ιδιοκτήτης η ιδιοκτήτρια της εταιρίας. Τη συνέχεια μπορείτε να τη φαντασθείτε…
Μέχρι τις 20 Ιανουαρίου 2022 είχαμε 3.294 ταξινομήσεις. Φέτος μέχρι τις 20 Ιανουαρίου είχαμε 4.535 ταξινομήσεις. Κάπου 33% η αύξηση. Οι προβλέψεις των ειδικών προβλέπουν ότι μέχρι την άλλη εβδομάδα που κλείνει ο Ιανουάριος θα ξεπεράσουν τις 7.000 ταξινομήσεις. Καλή είδηση αυτή.
Σήμερα η Cupra, εφαρμόζοντας νέες ψηφιακές τεχνολογίες, δημιούργησε μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία όπου τα υλικά μεταμορφώνονται για να αποκτήσουν νέα αξία. Η βιωσιμότητα και το συναίσθημα ενώνονται τέλεια για να γοητεύσουν τις νέες γενιές.
Η Francesca Sangalli, επικεφαλής Color & Trim Concept & Strategy της CUPRA είπε ότι η ομάδα Color & Trim της CUPRA εργάζεται πάνω σε αυτό το concept . Απομακρύνθηκε από τους τυπικούς κώδικες υλικών αυτοκινήτων και στοχεύει στην αυθεντικότητα της Cupra σεβόμενοι το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Οι σχεδιαστές εργάζονται με φυσικές ίνες από φυτά όπως το λινάρι ή η κάνναβη για να κατασκευάσουν μέρη που μέχρι τώρα ήταν κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Αυτά τα φυτά έχουν επίσης την ιδιότητα να απορροφούν μεγάλη ποσότητα CO2, πράγμα που σημαίνει ότι η ανάπτυξή τους είναι ευεργετική για το περιβάλλον.
Το «εξηλεκτρισμένο» τέταρτης γενιάς Nissan X-Trial είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που προσφέρετε για μικρές η μεγάλες μετακινήσεις αλλά και για εκδρομές που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα και γίνονται πιο περιπετειώδεις. Με περισσότερες από επτά εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως από την κυκλοφορία του το 2001, το X-Trail έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή οικογενειακά οχήματα περιπέτειας στον κόσμο. Τώρα το αυτοκίνητο αυτό γίνεται ακόμη πιο όμορο με τα αξεσουάρ και το διακριτικό σχεδιασμό. Η Nissan διαθέτει κομψές ζάντες αλουμινίου 18″, για όσους επιθυμούν να έχουν έτοιμο, ανά πάσα στιγμή, ένα σετ με χειμερινά ελαστικά.
Η Γερμανία παραμένει η μεγαλύτερη ενιαία αγορά για την BMW Motorrad το 2022 με πωλήσεις 24.129 μοτοσικλετών και scooter. Με παραδόσεις ρεκόρ 21.223 μονάδων και αύξηση 6,7 % σε σχέση με το προηγούμενο έτος, η Γαλλία εξασφάλισε μαζί με τις υπόλοιπες χώρες ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα για την BMW Motorrad σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Έχοντας ήδη κερδίσει δυο βραβεία Bronze στα e-volution Awards 2022, το portal.saracakis.gr κατάφερε να διακριθεί και φέτος με Silver Award χάρη στις βελτιστοποιήσεις και τα νέα χαρακτηριστικά στις ενότητες Parts και Claims ενώ σημαντική κρίθηκε και η προσθήκη της ενότητας των Devices που αφορά τα οχήματα.
Το portal, που αποτελεί μία custom B2B πλατφόρμα, σχεδιάστηκε από τη Διεύθυνση IT του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη η οποία υλοποίησε και το Back End, ενώ τo Front End ανέλαβε η εταιρεία HappyOnLine.
Γιατί ένας κολοσσός σαν την ΕΛΠΑ, έπεσε τόσο έξω;
Γιατί δεν θα γιορτάσει η ΕΛΠΑ τα 100 της χρόνια;
Γιατί δεν έγινε καμία πίστα στην Ελλάδα και ειδικά αυτή του Ορχομενού
Ο Βασίλης Δεσποτόπουλος θα αποκαλύψει στον Στράτο Φωτεινέλη και στον Στάθη Πετρόπουλο άγνωστες πτυχές του οργανισμού που διοικούσε επί δεκαετίες. Η εκπομπή θα προβληθεί στο Attica TV το Σάββατο στις 18:00.