Τα προβλήματα για τον γερμανικό κολοσσό συνεχίζονται, καθώς μετά το σκάνδαλο dieselgate προέκυψε ένα ακόμα μεγάλο θέμα με τους προμηθευτές.
Η VW βρίσκεται και πάλι στα πρωτοσέλιδα, αυτή τη φορά λόγω της διαμάχης με την CarTrim και την ES Automobilguss, δύο εκ των βασικών προμηθευτών. Σύμφωνα με τις δύο ανεξάρτητες εταιρείες, ο όμιλος αθέτησε μονομερώς τους όρους των συμβολαίων, ζητώντας μείωση των τιμών.
Οι προμηθευτές αρνήθηκαν και έτσι σταμάτησαν τη ροή των εξαρτημάτων, με αποτέλεσμα η VW να διακόψει τη λειτουργία έξι εργοστασίων. Οι δύο πλευρές θα λύσουν τις διαφορές τους στα δικαστήρια, με τις CarTrim και ES Automobilguss να αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο διεκδίκησης αποζημιώσεων για διαφυγόντα κέρδη, καθώς όπως υποστηρίζουν, η οικονομική ζημιά που υφίστανται από τα τερτίπια της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τεράστια.
Από την πλευρά της, η VW κρατά σιγή ιχθύος, αναφέροντας πως οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται. Όσο για τα εργοστάσια και το χρονικό διάστημα της διακοπής παραγωγής είναι:
Στη μονάδα του Emden η παραγωγή του Passat έχει σταματήσει από τις 18 Αυγούστου και θα κρατήσει έως τις 24 Αυγούστου, με την διακοπή αυτή να επηρεάζει περίπου 7.500 εργαζόμενους.
Στο εργοστάσιο Wolfsburg η παραγωγή του Golf θα διακοπεί από τις 22 έως τις 27 Αυγούστου, με 10.000 εργαζόμενοι να επηρεάζονται.
Σε αυτό του Zwickau η παραγωγή των Golf και Passat θα διακοπεί από τις 22 έως τις 26 Αυγούστου, με 6.000 εργαζόμενοι να επηρεάζονται.
Στο Kassel η παραγωγή κιβωτίων και εξατμίσεων θα διακοπεί από τις 25 έως τις 29 Αυγούστου, με 1.500 εργαζόμενοι να επηρεάζονται.
Στο Salzgitter 1.400 άτομα θα σταματήσουν να κατασκευάζουν κινητήρες το διάστημα μεταξύ 24-30 Αυγούστου.
Τέλος, στο εργοστάσιο Braunschweig η παραγωγή πλαισίων και πλαστικών ανταλλακτικών θα διακοπεί από τις 22 έως τις 29 Αυγούστου. Από την παύση αυτή της παραγωγής, επηρεάζονται 1.300 υπάλληλοι.