Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο όμιλος Stellantis έχει δεσμευτεί να διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Οι κινήσεις του προς αυτό το στόχο θα γίνουν πραγματικότητα μόνο εάν καταφέρει να απαλλάξει τους αγοραστές από το άγχος της αυτονομίας των EV μοντέλων.Έτσι, μετά τα Peugeot E-308 και Astra Electric, ήρθε η ώρα και για το Opel Mokka να αποκτήσει τη μπαταρία των 54 kWh και να μετονομαστεί σε Mokka Elektric, προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη στη μεγαλύτερη μπαταρία, η αυτονομία του ηλεκτρικού crossover έχει αυξηθεί από τα προηγούμενα 338 σε 406 χιλιόμετρα, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 20%. Η μπαταρία χρειάζεται μόλις μισή ώρα για να φορτίσει μέχρι το 80% σε φορτιστή DC 100 kW ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως και η κατανάλωση έχει μειωθεί στις 15,2 kWh ανά 100 χιλιόμετρα. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος, μην επηρεάζοντας στιγμή των χώρο των επιβατών, αυξάνοντας παράλληλα την οδηγική εμπειρία λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους.

Παράλληλα το μοντέλο  αποκτά έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά, που αποδίδει 156 ίππους (από 136) και ροπή 260 Nm. Πλέον το μοντέλο χρειάζεται κάτω από 10 δευτ. για επιταχύνει 0-100 ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150χλμ./ώρα.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε ήδη προσέξει, η Opel αλλάζει το όνομα του αυτοκινήτου. Στο εξής, θα είναι γνωστό ως Mokka Electric και όχι ως Mokka-e. Αυτό το φέρνει σε συμφωνία με το Astra Electric που παρουσιάστηκε πρόσφατα και η λογική μας λέει ότι το Corsa-e θα μετονομαστεί επίσης σε Corsa Electric στην επόμενη ανανέωση του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης