Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Volkswagen ID.7 αποτελεί τη νέα ναυαρχίδα της ηλεκτρικής οικογένειας της φίρμας. Οι περισσότεροι θα το χαρακτήριζαν ως τον EV συνεχιστή του Passat, όμως μιας και είναι το πρώτο σεντάν με μηδενικούς ρύπους και τεράστια αυτονομία, εμείς θα το δούμε εξ αρχής ως τον μεγάλο αντίπαλο του Tesla Model 3. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσον αφορά το μέγεθος, το ID.7 έχει μήκος 4.961χλστ. πλάτος 1.862χλστ. και ύψος 1.538 χλστ. με μεταξόνιο που εκτείνεται σε 2.966χλστ. Το ταυτόχρονο παγκόσμιο ντεμπούτο υποδηλώνει τη σημασία του μοντέλου, το οποίο χαρακτηρίζεται ως  η ναυαρχίδα της σειράς ID, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρίας στη Γερμανία με την παραγωγή να αρχίζει στο δεύτερο μισό του έτους. 

Το ID.7 έχει ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό μέρος με λεπτούς προβολείς LED που συνδέονται με μια λεπτή φωτιζόμενη λωρίδα. Αυτή καταλήγει στα φώτα ημέρας, τα οποία λειτουργούν ταυτόχρονα και ως φλας. Μάλιστα η αεροδυναμική του σχεδίαση είναι τόσο εντυπωσιακή όσο και αποδοτική με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις 0.23 Cd.Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως το ID.7 μπορεί να εξοπλιστεί με μια προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή που μετατρέπεται από αδιαφανή σε διαφανή με το πάτημα ενός κουμπιού.

Στο εσωτερικό, αντί για έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, το ID.7 διαθέτει μια μικροσκοπική οθόνη που επικεντρώνεται στην προβολή των “νομικά προβλεπόμενων” πληροφοριών, όπως οι προειδοποιήσεις και η τρέχουσα ταχύτητά σας. Μία οθόνη head-up επαυξημένης πραγματικότητας είναι στάνταρ και δείχνει μια πληθώρα πρόσθετων πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων των οδηγιών GPS. Σε κάποιους θα λείψει αναμφίβολα ο παραδοσιακός πίνακας οργάνων, αλλά η Volkswagen δήλωσε ότι η αλλαγή επιτρέπει στους οδηγούς να ενημερώνονται χωρίς να χρειάζεται να πάρουν τα μάτια τους από το δρόμο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το highlight του εσωτερικού είναι ένα ανεξάρτητο σύστημα infotainment 15 ιντσών, το οποίο ελέγχει σχεδόν τα πάντα. Είναι ολοκαίνουργιο και η Volkswagen δήλωσε ότι “η γραφική διεπαφή και η πλοήγηση στο μενού έχουν αναδιαρθρωθεί σε μεγάλο βαθμό”. Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι το σύστημα infotainment είναι πιο διαισθητικό, πιο προσαρμόσιμο και διαθέτει δύο “μπάρες αφής” καθώς και ένα κουμπί αρχικής οθόνης. 

Το ID.7 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Pro και Pro S. Και οι δύο διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 282 ίππων (210 κιλοβάτ). Το Pro διατίθεται με μπαταρία με 82,0 κιλοβατώρες μικτή ονομαστική ισχύ (77,0 kWh καθαρή), η οποία παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία κύκλου WLTP 615 χιλιομέτρων. Το σύστημα υποστηρίζει φόρτιση συνεχούς ρεύματος 170 kW. Το Pro S διαθέτει μπαταρία με μικτή χωρητικότητα 91,0 kWh (καθαρή 86,0 kWh), η οποία εκτιμάται ότι προσφέρει 700 χλμ. αυτονομίας. Η ικανότητα φόρτισης DC είναι 200 kW.

Τέλος, τα καθίσματα είναι προηγμένης τεχνολογίας και μπορούν να ρυθμιστούν με 13 επιλογές, την ώρα που κάνουν μασάζ, ενώ ο κλιματισμός Climatronic χρησιμοποιεί αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας για την αυτόματη θέρμανση ή ψύξη τους.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης